فرهنگ و هنر

آغاز دوباره گردشگری با چه شاخص‌هایی امکان‌پذیر است؟

سرگرمی برای همه/ خراسان رضوی سال 2021 سال سختی برای جوامع، اقتصاد و گردشگری بود، زیرا میلیون‌ها شغل و کسب‌وکار با وجود همه‌گیری در خطر بودند. با این حال، ما به هیچ وجه در همان موقعیتی نیستیم که در طول اپیدمی مارس 2020 بودیم. در واقع، ما موفق شده‌ایم از طریق ثبات، نوآوری، مردم و سرمایه‌گذاری، پایه‌های از سرگیری گردشگری را به خاطر آینده‌ای پایدار بنا کنیم.

بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، سال گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه تهیه واکسن، تشخیص و درمان بیماری کووید 19 حاصل شد. ما همچنین شاهد پیشرفت قابل توجهی در ایجاد تعادل مناسب بین ایمنی انسان و محیط زیست بوده ایم.

اکنون مهمترین چیز استفاده از درس هایی است که در این مدت آموخته ایم. همچنین می توانید دستورالعمل های سفر را دنبال کنید.

او گفت: “تصور از سرگیری گردشگری بدون سرمایه گذاری سبز غیرممکن است. ما باید با نهادهایی مانند شرکت مالی بین المللی بانک جهانی همکاری کنیم.” تا به امروز، بیش از 200 سرمایه گذار بخشی از شبکه سرمایه گذاری جهانی سازمان جهانی گردشگری هستند که وظایف مهمی مانند حمایت از هتل های زنجیره ای در 50 کشور را برای پایدارتر شدن بر عهده می گیرند.

گردشگری آماده انجام کارهای سخت است، مسئولیت هایش در قبال مردم روی سیاره زمین افزایش یافته است، تعهداتش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 و تعهداتش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 افزایش یافته است.

مانند گذشته، این بیماری همه گیر رابطه بین گردشگری و اقتصاد و جوامع ما را روشن کرده است. گردشگری اکنون بخشی از یک گفتگوی جهانی است که بر اساس برنامه های اقدام ملی و بین المللی برای بهبود است.

با توجه به از سرگیری اپیدمی کوئیدیچ این روزها، این نگرانی وجود دارد که سلامت عمومی در درجه اول اهمیت قرار دارد، و تحولات اخیر نشان می دهد که تنها راه پیشرفت، همکاری و اقدام مبتنی بر شواهد و نه حدس و گمان یا استراتژی سیاسی است.

سازمان جهانی گردشگری در موقعیت خوبی برای استفاده از دستاوردهای سال 2021 برای ایجاد گردشگری بهتر در سال های آینده قرار دارد و در صورت فراهم شدن شرایط آماده بازگشت به شرایط عادی است.

انتهای پیام: