اجتماعی

کرونا با “گرما” کم نمی‌شود / از تردد غیرضرور خودداری کنید

این متخصص بیماری های عفونی با تأکید بر اهمیت استفاده از ماسک و جلوگیری از افراد غیر ضروری ، تأکید کرد: هوا باعث کاهش آسیب کورو ویروس و شیوع آن نمی شود.

دکتر مینو مهرز در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، وی گفت: “حتی با تمام توصیه های بهداشتی ، برخی فکر می کنند تاج تمام شده است.” “متأسفانه ، بیماران رو به افزایش هستند و این یک نشانه است. مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.” کرونا محو نشده و رو به رشد است. ما می بینیم که بسیاری از افراد ، به ویژه جوانان ، بدون ماسک بیرون می آیند ، در حالی که این نسل ممکن است حامل خوبی برای بیماری باشد.

وی در مورد روند دریافت بیماران در بیمارستان ، اضافه کرد: به برخی از بیماران مبتلا به بیماری قلبی ، فوریت های پزشکی و برخی در بیمارستان انجام می شود. زمان لازم است تا یک بحث دقیق درباره میزان درمان در بیمارستان انجام شود.

محرز با اظهارنظر درباره وضعیت Quaid 19 در منطقه خوزستان اظهار داشت: کمبود توصیه های بهداشتی می تواند به تشدید بیماری کمک کند ، زیرا سفر از منابع مختلفی آغاز می شود. دلیل دیگری که ممکن است شیوع فعلی خوزستان باشد پایان بیماری است.

وی گفت: “گرمای موضعی می تواند ویروس را در آینده نزدیک از بین ببرد ، اما فرد آلوده می تواند دیگران را آلوده کند.” دمای هوا فرقی نمی کند. دمای هوا شدت بیماری و شیوع آن را کاهش نمی دهد ، تنها چیزی که اتفاق می افتد دمای هوا و باز شدن درها و پنجره ها در مناطق بسته که از جریان هوا پشتیبانی می کند.

با توجه به وضعیت موجود در تهران ، آسیب شناس گفت: “در یک زمان اتفاقات در تهران خیلی خوب بود ، به عنوان مثال در بیمارستان امام تعداد رسمی بیمارستان ها در روز دو تا سه نفر بود اما اکنون تعداد تعداد مراجعه به بیمارستان افزایش یافته است. ” حضور و غیاب بازگشایی می تواند این کار را انجام دهد ، زیرا برخی فکر می کنند کرونا به پایان رسیده است. صحنه نمایش ناهار خوری را در شهر مشاهده می کنیم و فکر می کنم همانطور که اینجا برای ماه رمضان است ، به ما کمک کرده است که این مکان حداقل برای شب باز باشد.

وی با تأکید بر اینکه نمی دانیم چه موقع ویروس از ایران خارج خواهد شد ، افزود: تنها چیزی که بر کل دنیا تأثیر گذاشته است فاصله جسمی و جسمی است. من از مردم می خواهم که فقط در مواقع ضروری از خانه خارج شوند و از بروز حوادث جاده ای خودداری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در روزهای آینده به دنبال اخراج افراد در خانه های خود پس از زلزله ، شاهد موارد بیشتری در تهران خواهیم بود ، گفت: از این تعداد ، برخی از مردم تهران را ترک کرده اند و سفر بدتر شده است.

در مورد احتمال ابتلا به بیماری مشابه ، مهرز می گوید: “به عنوان مثال ، در جاهایی مانند خوزستان موج از یک یا دو هفته قبل شروع می شود.”

وی با بیان اینکه در مورد پاکیزگی آنچه در سایر شهرهای اطراف منطقه خوزستان اتفاق می افتد ، اظهار داشت: “این جزئیات برای تعیین اینکه آیا در داخل یا خارج از این شهر حرکت می کنند دشوار است. او آن را گرفت.

انتهای پیام