استان ها

آغاز به کار باشگاه‌های ورزشی وآموزشگاه‌های زبان

همانطور که خبرگزاری بورنا از اصفهان گزارش داده است ،اسفندیار تاجمیر در گفتگو با کرونا ، با اشاره به بازگشت تدریجی اصناف و مشاغل ، اظهار داشت: اینها استانداردهای بهداشتی است. و هنگام برخورد با مجرمان ، مجاز به ادامه فعالیت خود نیستند.

او اضافه کرد. “در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و بازگشت خطر ، از ادامه فعالیت خود در هنگام برخورد با مجرمین قانون شکن جلوگیری می شود و بازگرداندن محدودیت ها نیز غیر از این نیست.”

فرماندار شاهین شهر و میمه از بازگشایی باشگاه های ورزشی و موسسات آموزشی خبر داد و افزود: “مجتمع های ورزشی و ورزشی انفرادی و همچنین مدارس زبان ، مدارس فنی و حرفه ای و کلیه مراکز آموزشی در سطح شهر بازگشایی می شود.”

او اضافه کرد. “هشتی های باز حرم مطهر مجاز است از یک ساعت بعد از نماز صبح تا ساعت قبل از نماز عصر ، بدون شلوغی و مراسم استفاده شود.”

تاجمیر با تشکر از سازمان های مردم نهاد به دلیل همدلی و کمک آنها در تهیه تجهیزات پزشکی ، افزود: “با توجه به اشباع اقلام بهداشتی در شهر ، نیازی به سازمانها برای کار در این راستا نیست.”

فرماندار همچنین با اشاره به مکان و بهره برداری از فروشگاه “شاهین شهر فلافل” در اردوگاه گردشگری این شهر “، گفت: واحدهای صنفی فلافل می توانند فعالیت خود را با رعایت کلیه مقررات بهداشتی و تحت نظارت شبکه بهداشت از سر بگیرند.

تاجمیر از کادر پزشکی برای تلاش های خستگی ناپذیرشان تشکر کرد و افزود: “کورونا هنوز به پایان نرسیده است و آگاهی مردم در مورد پیشگیری از سلامت و پیروی از بیماری باید ادامه یابد. مردم توجه می کنند.