استان ها

پویش کمپین ایران تندرست در همدان آغاز شد

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه از همدان ، اجرای این کمپین کلیدی برای افزایش اثربخشی توجه به سلامت عمومی استان همدان است و فدراسیون عمومی انتظار دارد که این کمپین باعث افزایش آگاهی و آگاهی بیشتر مردم شود. از کم تحرکی شیوه زندگی و مزایای ورزشی تعریف شده است. و دستیابی به آن در قالب نیاز به تغییر ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی فعالیت بدنی ، رفتار ورزش است.

در این کمپین که به مدت 10 روز تا پایان ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت ، هیئت های منطقه ای ، انجمن ها ، کمیسیون ها و گروه های ملی مستقل برای آگاهی با یکدیگر رقابت می کنند.

برای این کمپین ، فعالیتهای مجازی روز تعریف شده است: عکس ، پادکست ، ویدئو ، پوستر ، جزوه ، اینفوگرافیک ، ماوس ، ارائه به سفیر ، پخش مستقیم در اینستاگرام ، حضور رادیو و تلویزیون ، که باید مطابق شعار تهیه شود به روز.

فعالیتهای مجازی روز برای این کمپین تعریف شده است: عکس ، پادکست ، ویدئو ، پوستر ، جزوه ، اینفوگرافیک ، ماوس ، ارائه به سفیر ، پخش مستقیم در اینستاگرام ، حضور رادیو و تلویزیون ، که باید مطابق شعار تهیه شود. روز.

فعالیت کمپین در اینستاگرام به کمیته های ورزشی عمومی ، انجمن ها ، کمیته ها یا گروه ها بستگی دارد. برنامه رادیویی و تلویزیونی در سطوح منطقه ای و ملی قابل قبول است ، به طوری که کارکنان اجرایی ، هیئت ها ، انجمن ها ، کمیسیون ها و گروه ها می توانند ارتباط برقرار کنند ، باید توسط نماینده کمپین ارائه شود.

رئیس شورای ورزشهای همگانی همدان در این زمینه گفت.

مریم روحی افزود. کمپین “ایران سالم” هر روز بر اساس یک شعار طراحی شده اجرا می شود.

photo_2021-09-14_11-00-29:

کمپین ایران سالم تا پایان شهریور امسال ادامه دارد ، این برنامه هر روز با شعار خاصی برگزار می شود.

او اضافه کرد. از این کمپین. “

روحی با بیان اینکه پس از اجرای این کمپین ، لیگ مراقبت های بهداشتی آغاز می شود ، افزود: بالا افزایش فعالیت بدنی افراد در جامعه طراحی شده است: یکی از سیاست های اصلی فدراسیون در دوره جدید حکومتداری است.

اعلام کرد. در یک عکس موبایل از شعار روز در اینستاگرام ، سخنرانیهای کوتاه حداقل یک دقیقه ای در مورد شعار روز در قالب یک فایل صوتی در اینستاگرام ، ایجاد محتوای مربوط به شعار روز در قالب یک فیلم حداقل از یک دقیقه ، طراحی پوستر مطابق شعار روز. مجازی سازی چند صفحه ای ، ادغام اطلاعات و عناصر گرافیکی جذاب ، تولید فیلم های گرافیکی موبایل ، ارائه به سفیر ، که کمپین را به جامعه هدف منتقل می کند ، و همچنین پخش زنده روز شعار در اینستاگرام ، مشارکت در رادیو و تلویزیون برنامه ها. مبارزات انتخاباتی