علمی و پزشکی

۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله بعدی خواهید خواند که چرا نباید تلفنهای همراه خود را در 8 مکان شارژ کنیم.

1:. فرودگاه:

در فرودگاه ها معمولاً جعبه های شارژ تلفن همراه وجود دارد. اگر تلفن همراه خود را به یکی از کابل های شارژر وصل کنید ، ممکن است تلفن همراه شما ویروسی و نادر باشد ، اما در موارد واقعی ممکن است داده های دستگاه شما به سرقت برود.

2 پریز برق برای قطارها

قدرت قطارها اغلب فراز و نشیب های زیادی دارد ، که ممکن است در مقیاس بزرگ مانند قدرت لامپ ها نشان داده نشود. اما در دستگاه شما می تواند به باتری موبایل آسیب جدی وارد کند.

3 سالن عمومی هتل ها

در بیشتر هتل ها ، اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ تغییراتی در سیستم تلفن همراه شما ایجاد می کند و باعث می شود برخی برنامه ها بدون اطلاع شما نصب شوند.

4 ماشین های اجاره ای

استفاده از کابل های شارژر تاکسی می تواند منجر به سرقت داده ها یا ویروس های موجود در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

5 مکان های گردشگری

اتصال تلفن همراه خود به کیوسک های توریستی و مغازه ها به متجاوز اجازه می دهد تا ضبط کننده تلفن همراه و دوربین خود را دستکاری کند.

6:. انتقال تجارت

اتصال تلفن همراه خود به انتقال ، دسترسی شخصی به هکرها را به لیست مخاطبین ، متن ها و پیام های صوتی و عکس ها و فیلم های شما می دهد.

7 کتابخانه ها

به نظر می رسد همه چیز در کتابخانه بی خطر است. هنگامی که تلفن همراه خود را به کابل شارژر متصل می کنید ، می توانید اطلاعات موبایل خود را فقط با یک دکمه برای به روزرسانی برنامه به اشتراک بگذارید.

8 خرید قهوه

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق کابل های شارژ در کافی شاپ ها صورت می گیرد. در این حالت ، بدافزار تلفن همراه شما را با استفاده از کابل متصل به تلفن همراه خود نظارت می کند تا اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه شما استخراج کند.

17302: