عمومیکسب و کار ایرانیان

لوازم جانبی موبایل را عمده بخرید

البته همانطور که گفتیم برای این مورد باید از دانش خوبی برخوردار باشید، زیرا تولیدکنندگان باند خودشان بهترین کارشناس ها را دارند تا اجزای اسپیکر اکتیو را هماهنگ کنند. زیرا آمپلی فایری را که سازنده انتخاب کرده احتمالا بهترین مدلی است که با بلندگوی شما مطابقت دارد. پیزوالکتریک، تکنولوژی جامدات است که آن ها را برای استفاده به عنوان یک میکروفون در زیر آب با دوام و مناسب کرده است. به این معنی که شما هر موقع دلتان بخواهد که انرژی و قدرت بیشتری از باندها دریافت کنید، فقط کافی است که یک آمپلی فایر با قدرت بیشتر تهیه کنید و سپس آن را به بلندگوهای جدید خود متصل میکنید. در این حالت باید از مراکز تعمیرات و افراد خبره برای رفع مشکلات استفاده کنید. بنابراین ضروری است که برای خرید اسپیکر به تعداد زیادی از اسپیکرها دقت کنید تا بلاخره اسپیکر مورد علاقه خود را پیدا کنید. به علاوه، زمانی که یک تقویت کننده در یک اسپیکر اکتیو خراب میشود، برای این که بتوانید آن را تعویض کنید مجبورید جعبه باند را باز کنید.

گاهی بلندگوهای به کار رفته گران هستند و تعویض آمپلی فایر کمی خطرناک است و باید مراقب باشید که تعمیرکار بدون آسیب زدن به جعبه آمپلی فایر را عوض کند. اما همانطور که قبل از این نیز اشاره کردیم، تعویض آمپلی فایر این اسپیکر کار آسانی نیست، ولی این موضوع اصلا نگران کننده نیست. اما در اسپیکرهای اکتیو امکان ارتقا سیستم وجود ندارد و اگر هم این امکان وجود داشته باشد به هیچ عنوان کار آسانی نیست. این اسپیکر، به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 ، به عنوان کانال صوتی پشتی یک سینمای خانواده قابل استفاده نیست و به دلیل داشتن صدای عالی و ویژگیهای بسیار خوب سنگین و گران است، ولی اگر بودجه خرید کافی دارید و به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 موجود در بازار هستید، برترین انتخاب برای شما محسوب میشود. از نکات دیگری که زمان خرید اسپیکر باید به آن دقت کنید، تعداد کانال اسپیکر است. از این رو اگر نمیتوانید باند سنگینی را با خود حمل کنید، بلندگوی پسیو خیلی کاربردی است. اما نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر برای استفاده از سینمای خانگی از بلندگوی مجهز به سیستم برق استفاده میکنید، به یک کابل دیگر هم برای اتصال پری امپ و پردازنده به بلندگوها نیاز دارید.

بهترین قیمت انواع اسپیکر و بلندگو با تخفیفات ویژه و ضمانت
بهترین قیمت انواع اسپیکر و بلندگو با تخفیفات ویژه و ضمانت

بنابراین اگر بلند بودن صدا برای شما اولویت دارد، باید اسپیکری را انتخاب کنید که RMS بالاتری داشته باشد. بنابراین قبل از بررسی بقیه نکات، ابتدا این سه مدل اسپیکر را به دقت بررسی کنید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که طراحی اسپیکر به صورت مستقیم بر روی کیفیت و قدرت صدا تاثیر گذار است. این ست اسپیکر خانگی با طراحی شیک و کلاسیک 3 پارچه خود، قادر است خانه شما را زیباتر کند. آر ام اس در واقع توان واقعی بلندگو را نشان می دهد. شکاف های موجود بر روی مادربرد که در واقع محل اتصال قطعات به مادربورد محسوب می شوند. ناگهان همهجا ساکت میشود و تنها صدای هیجانزده پارس سگ خانه به گوش میرسد که خبر میدهد غریبهای به آنجا نزدیک میشود. این اسپیکرها معمولا قیمت مناسبی دارند و در آنها یکی از کانالها برای خروجی صدای بم طراحی شده و کیفیت صدای نهایی را افزایش میدهد. اسپیکرها اکثرا مشکی بودند و بدنه ای بزرگ داشتند که این طراحی برای خیلی از افراد خوشایند نبود.

اسپیکرهای چمدانی به خاطر اندازه بزرگ ساب ووفر نمونه ای ایده آل برای تولید بیس (باس) محسوب می شوند. هر چقدر اندازه ووفر (ساب ووفر) بزرگتر باشد، طبیعتا بیس دریافت شده از آن نیز بیشتر خواهد شد. سیستم صوتی خودرو متشکل از قسمت های مختلفی است که از مهمترین قسمت های آن می توان به هدیونیت، اسپیکر، بلندگوی پسیو، بلندگوی اکتیو، کامپوننت، ووفر و ساب ووفر، آمپلی فایر و توییتر اشاره کرد. استفاده از توییتر و درایور مخصوص فرکانسهای میانی در هر بلندگو، درکنار سابووفری با کابینت چوبی به ایجاد ترکیبی ۶۵ واتی منجر شده که در پخش تمامی بازههای فرکانسی توانمند است. هریک از بلندگوها از دو درایور بهره میبرند که درمجموع، ۱۸ وات (هر بلندگو ۹ وات) توان خروجی دارد که با درنظرگرفتن سابووفر، این مشخصه به ۵۰ وات (RMS) میرسد. و این یعنی شما باید برای راه اندازی بلندگو دو کابل را مدیریت کنید، یک کابل که از پریز برق به اسپیکر متصل می شود و دیگری کابل پریامپ و پردازنده که باید به آن وصل شود. همانند همه لوازم جانبی، در خرید اسپیکر نیز لازم است به برند محصولی که خریداری می کنید، توجه داشته باشید. در صورتی که اسپیکر را برای خانه خریداری می کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که بین دیزاین خانه و اسپیکر شما یک تناسب منطقی برقرار باشد.