عمومی

۵ نوشیدنی که خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهند

اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که دچار حمله قلبی شوید ، برخی از تغییرات زندگی می تواند به شما در کاهش خطر کمک کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، عصر ایران: وی به نقل از ItDis نوشت: “مراقبت خوب از قلب به ویژه برای یک زندگی سالم و طولانی مدت بسیار مهم است.” سالانه افراد زیادی دچار حمله قلبی می شوند. به عنوان مثال ، سالانه حدود 805000 آمریکایی دچار حمله قلبی می شوند. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که در طول زندگی خود دچار حمله قلبی شوید ، برخی از تغییرات زندگی می تواند به شما در کاهش خطر کمک کند.

هنگامی که جریان خون در قلب مسدود شود حمله قلبی رخ می دهد. انسداد بیشتر به دلیل تجمع چربی از جمله کلسترول بد (LDL) است که در نهایت منجر به تشکیل پلاک می شود. رسوبات چربی در رگهای خونی به نام تصلب شرایین شناخته می شود که می تواند باعث تنگی عروق و سخت شدن آن شود که در نهایت جریان خون را مسدود می کند. حملات قلبی غالباً در نتیجه بیماری قلبی ، به ویژه بیماری های قلبی عروقی رخ می دهد.

طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، از هر پنج حمله قلبی ، یک مورد ساکت است. این بدان معناست که حدود 20٪ افرادی که دچار حمله قلبی شده اند حتی از این وضعیت آگاهی ندارند اما این آسیب می تواند ویرانگر باشد. اگرچه سلامت قلب کاملاً تحت کنترل ما نیست ، اما می توانیم برخی موارد را کنترل کنیم. به عنوان مثال ، رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت کلی قلب ، از جمله نوشیدن دارد. وقتی نوبت به رژیم می رسد ، ما اغلب به غذا توجه می کنیم: نوشیدنی ها کمتر در کانون توجه هستند.

در اینجا پنج نوشیدنی آورده شده است که می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی را افزایش دهد.

نوشیدنی های گازدار

نوشیدنی های گازدار غنی از شکر هستند ، جای تعجب نیست که آنها خطر جدی برای سلامت قلب هستند.

مطالعات نشان داده است که نوشیدنی های شیرین می توانند خطر بیماری قلبی را که دلیل اصلی حمله قلبی است ، افزایش دهند. یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که بیش از 12 اونس (355 میلی لیتر) نوشابه در روز می نوشند دارای سطح غیر طبیعی چربی خون هستند ، که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

قهوه

اگرچه نشان داده شده است که نوشیدن مقادیر کم قهوه خطر ابتلا به نارسایی قلبی را کاهش می دهد ، اما مصرف زیاد این نوشیدنی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و سلامت قلب را به خطر بیندازد.

یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که روزانه شش فنجان یا بیشتر فنجان قهوه می نوشند ممکن است افزایش چربی خون داشته باشند که این امر احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد. اگر قهوه زیادی می نوشید ، بهترین راه برای کاهش مصرف این نوشیدنی جایگزینی آن با دمنوش های گیاهی است.

نوشیدنی های انرژی زا

نوشیدنی های انرژی زا می توانند با افزایش فشار خون و ایجاد ریتم غیر طبیعی قلب ، خطر بیماری قلبی را افزایش دهند. بنابراین ، مصرف این نوشیدنی ها می تواند منجر به افزایش سریع و سریع موقت سطح انرژی شما شود ، اما بابت مصرف بیش از حد آنها می توانید هزینه زیادی بپردازید. علائم ناخوشایند مصرف نوشیدنی های انرژی زا معمولاً در افرادی مشاهده می شود که مقادیر زیادی از این نوشیدنی ها را در مدت زمان کوتاهی مصرف می کنند یا آن را به همراه الکل یا مواد دیگر مصرف می کنند.

الکل

افرادی که الکل مصرف می کنند در مقایسه با افرادی که مشروبات الکلی مصرف نمی کنند بیشتر در معرض مشکلات قلبی هستند. مصرف الکل می تواند منجر به مشکلات مختلف سلامتی شود که یکی از آنها بیماری های قلبی است. اگرچه زنان و مردان ممکن است از نظر الکلی دچار مشکلات قلبی شوند ، مطالعات نشان داده است که خطر ابتلا به بیماری قلبی در زنانی که به طور منظم الکل می نوشند بسیار بیشتر از مردان است.

کوکتل های شیر

شکر و چربی اشباع دو ماده ای هستند که می توانند کوکتل های شیر را به غذایی خطرناک برای سلامت قلب تبدیل کنند.

برخی مطالعات نشان داده است که فقط یک وعده غذایی پرچرب می تواند در برخی افراد بیماری قلبی ایجاد کند.

اگر به دنبال نوشیدنی ای هستید که برای سلامت قلب شما مفید باشد ، چای سبز را امتحان کنید

در اینجا برخی از نوشیدنی ها وجود دارد که خطر حمله قلبی را افزایش می دهد ، اما اگر می خواهید آنها را با گزینه های سالم جایگزین کنید ، چای سبز یکی از نوشیدنی های توصیه شده است. چای سبز نه تنها به ترمیم آسیب های ناشی از حوادث قلبی ، از جمله حمله قلبی و سکته مغزی کمک می کند ، بلکه دارای بسیاری از مزایای سلامتی مرتبط با الکل است.

انتهای پیام: