استان ها

تولید ونتیلاتورها برای کمک به بیماران دارای تنفس / داروهایی که سالانه خطر ایست قلبی را افزایش می دهد

علیرضا قربانی در مصاحبه با گروه منطقه ای خبرگزاری آنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود ، بسته شدن سیستم آموزش در مدارس و دانشگاه ها به عنوان قطب علمی و فناوری برای ایران اسلامی ، مرکز رشد دانشگاه آزاد است. ساری به عنوان یک تخصص به منظور ایجاد امید و دسترسی به ساختمان ها و خانه های موجود ، آزاد اسلامی شروع به برنامه ریزی برای تبدیل این فرصت ها با استفاده از امکانات و شرکت های دانش آموزان منطقه کرده است. “

وی افزود: در همین راستا ، رشد دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه ساری ، میزبان کلاس های آموزش آنلاین در مدارس و دانشگاه های استان مازندران بود که یک شرکت در مرکز توسعه (بصورت آنلاین ، دانشجویان) نظارت بر این پروژه را بر عهده داشت. این دیگران است. “آنها دولت ها و سازمان های مردم نهاد هستند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: در مرحله بعدی ، یک شرکت تابعه دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه ساری (دفتر مراد) با همکاری در زمینه پاشش در شهرهای سیار موافقت شد. پهپاد. “سایر آژانسهای مرتبط ایجاد شده و محصول (پهپاد) توسعه و توسعه یافته است.”

قربانی اظهار داشت: برای توسعه سموم دفع آفات ، سموم دفع آفات با همکاری یکی از شرکت ها (شرکت تجهیزات پزشکی) جلسات خود را با بخش های مربوطه با همکاری استاد پروفسور استان مازندران برگزار کرده و اعلام کرده است که قصد دارد یک میلیون لیتر بیماری را از آژانسها تهیه کند. ” »

ایجاد نشانگرهای تشخیصی برای فیبریلاسیون و درمان برای افراد مبتلا به همودینامیک ناپایدار

وی گفت: با توجه به پیچیدگی بیمارستان های کشور تولید تهویه برای بیماران تنفسی که یکی از ضروری ترین موارد مورد نیاز امروز در جهان است نیز در این سازمان بود و نمایشی از این ویژگی ها انجام شده است.

معاون رئیس ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در ساری گفت: این دستگاه از طریق معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به همراه دو مورد دیگر به معاون رئیس جمهور علوم ارسال شده است تا در فهرست گیرندگان این مرکز تسلیحات درج شود.

قربانی به آنا گفت: “اتاق نشیمن مدرن دیگر که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی ساری طراحی شده است ، یک اتاق ضد مایکروویو یا برای جلوگیری از آنتی بیوتیک ها است.” “این اتاق می تواند برای از بین بردن حشرات و اتومبیل های افراد در دفاتر مختلف ، سایر مناطق آشپزی استفاده شود و” از بسیاری از امکانات دیگر استفاده کرده است. “

وی توضیح داد: با اولین توافقی که توسط مرکز توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گرفته شده است ، از طریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصویب نهایی را دریافت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری توضیح داد: “سایر استارتاپ ها شرکت هایی بودند که توسط Abslang هوشمند که قبلاً برای تجارت مشهور بودند در سایت مستقر شدند.”

مهاجم گفت: “یکی از جدیدترین محصولاتی که توسط یکی از شرکت های دیگر تأسیس شده توسعه یافته است ، ابزاری برای ارتباطات غیر عمومی است.”

وی همچنین برخی از فواید شعبه ساری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از قبیل تشخیص و درمان فیبریلاسیون را در افراد مبتلا به همودینامیک ناپایدار (اتوفیبرول) عنوان کرد. آفلوکساسین و بسیاری از داروهای ضد التهاب مانند آمیودارون ، سوتولول ، پروکانامین و سایر داروهایی که می توان از آنها استفاده کرد مانند استریزین ، هالوپریدول یا ترییدیدازین ، اگر به تنهایی مصرف شوند مشکلی ندارند ، اما همراه داشتن آنها می تواند خطر ابتلا به آریتمی را افزایش دهد. اشاره به قلب D »

انتهای پیام / 4078/4062 /