استان ها

۳۵ کانون فرهنگی در دوره کرونا فعال شدند | دبیرخانه کانون‌های فرهنگی در استان‌ها ایجاد شود

گروه منطقه ای خبرگزاری آنا؛ در حال حاضر ، بیش از 1260 مرکز فرهنگی اجتماعی دانشجویی در داخل دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور فعالیت می کنند ؛ دارای مجوز ، منشور ، منشی و اعضای ویژه هستند.

فعال سازی: مراکز فرهنگی، هنر و اجتماعی یکی از برنامه های اصلی بخش فرهنگی و اجتماعی معاونت دانشجویی-فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زیرمجموعه های دانشگاهی ، مراکزی است که در کار تیمی دانشجویان علاقمند به زمینه های مختلف فعال است ، حوزه فرهنگی اجتماعی را حفظ کرده اند. جامعه فعال و پویای دانشگاه نیز از خدمات آنها بهره مند می شود.

یکی از رویکردهای احتمالی رئیس فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امکان فعالیت فرهنگی دانشجویی از طریق تسهیل ، تعمیق و گسترش مراکز است که با تغییر آیین نامه اجرایی مراکز و اعلام در دستور کار قرار گرفت. سپتامبر. 1999 دپارتمان امور فرهنگی دانشجویی دپارتمان های دانشگاه کل کشور نیز با حمایت از فعالیت های مراکز فرهنگی اجتماعی ، امکانات و تجهیزات لازم را تا آنجا که ممکن است در اختیار آنها قرار می دهد.

خبرنگار خبرگزاری آنا در سلسله گزارش هایی با روسای حوزه فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و دبیران مراکز فرهنگی اجتماعی دانشجویان سراسر کشور ، فعالیتها ، فعالیتها و ماموریتهای مراکز در در قالب یک فایل خبریمراکز دانش آموز محور“به آن نگاه کن.


بیشتر بخوانید:

داستانی متفاوت از زندگی هنری قهرمان “عصر جدید”

تبدیل دانشگاه به بازیگری فعال با محوریت دانشجو

مراکز فرهنگی دانشجویی باید به عنوان یک سازمان تجاری جدی تلقی شوند

مراکز فرهنگی پویا نهادی برای رشد شخصیت دانش آموزان

دانش آموزی با 5 اختراع و 11 عنوان کتاب


پس از آنا خبرنگار با معاون فرهنگی دانشجویی علی اصغر یاساکی صحبت کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد می خوانیم که درجه سوم معاونان ارشد فرهنگی که به امور مراکز می پردازند برنده جشنواره رشد ملی-ملی شدند.

یاساکی در گفت وگو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری «آنا» ، اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای فعال سازی مراکز فرهنگی را تشریح کرد. فعال کردن مراکز فرهنگی بسیار دشوار است “؛ اما به لطف تلاش شرکای فرهنگی ما ، سال گذشته حدود 35 مرکز را که در زمینه های مختلف مذهبی ، هنری و اجتماعی فعالیت می کنند ، مجوز و فعال کردیم.

اگر دانش آموز احساس کند که فعالیت او در زمینه فرهنگی در طول مسابقه بیشتر مشاهده می شود ، سعی می کند فعالیت خود را از نظر کیفیت ارتقا دهد تا بتواند جایگاه ویژه ای را در عرصه مسابقه اشغال کند.وی با بیان اینکه مهمترین نقش مراکز فرهنگی در بدنه جامعه دانشگاهی ترویج فرهنگ است ، افزود: “اگر دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم ، مسئولیت اجتماعی یا مدنی احساس وظیفه کنند ، یکی از راه ها مشارکت دانش آموزان در مراکز فرهنگی یا سیاسی است. در این راستا ، مراکز فرهنگی می توانند دانش آموزان را برای رسیدن به این اهداف راهنمایی کنند.

آنا گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و معاون فرهنگی معیارها و م componentsلفه های انتخاب بهترین معاونین امور مراکز را در جشنواره ملی رشد ذکر کردند. مراکز ملاکی برای ارزیابی انتخاب بالاترین معاونین هستند.

یاساکی با بیان اینکه از دیدگاه دانش آموزان مهمترین چالش و مشکل مراکز فرهنگی عدم حمایت از برنامه های آنها ، نبود امکانات و همچنین توجه به فعالیت مراکز است ، افزود: و مشکلات به نحوی به حداقل می رسند که متناسب با تلاشها و فعالیتهای مراکز و برنامه هایی که ارائه می کنند ، بودجه بندی می شوند.

وی مهمترین م componentلفه تقویت مراکز – ارزیابی دانش آموزان ، مراکز فرهنگی ، شخصیت بخشیدن به موقعیت فرهنگی آنها را توصیف کرد. نهادها فقط نقش حمايت ، هدايت و حمايت از برنامه ها را دارند. بدیهی است که این مراکز رشد می کنند ، برتری پیدا می کنند و حتی سایر دانش آموزان را تشویق می کنند تا در فعالیت های فرهنگی شرکت کنند.

در دوران کرونا 35 مرکز فرهنگی فعال شد

معاون فرهنگی دانشجویی واحد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت که برنامه این واحد دانشگاهی در زمینه مراکز پشتیبان گسترده ای برای هرگونه ایده جنسیتی دانشجویی و برنامه ای است که از ذهن دانشجو بیرون می آید و ادامه دارد در چارچوب قوانین ، مقررات ، رعایت مقررات مربوط است ، در غیر این صورت هیچ محدودیتی در اجرای برنامه های فرهنگی برای مراکز فرهنگی وجود ندارد.

یاساک توضیح داد. به


بیشتر بخوانید:

اخلاق و فعالیتهای گروهی ؛ اساس موفقیت در مراکز فرهنگی

مرکز دانش رضوی در زمان شیوع ویروس کرونا چه کرد؟

5 پیشنهاد برای دور دوم بهتر جشنواره رشد

تسریع روند اجتماعی شدن دانش آموزان در مراکز فرهنگی

فعالیت های با کیفیت مراکز فرهنگی توسط میله های مناسب تسریع می شود


وی یکی از حوزه های رشد و توسعه مراکز فرهنگی را بستر رقابت دانست و توضیح داد. در زمینه رقابت جشنواره ، استعدادهای دانش آموزان بیش از پیش شکوفا می شود ، و گاهی اوقات استعدادهای بالقوه آنها در پنهان پنهان می شود. اگر دانش آموز احساس کند که فعالیت وی در زمینه فرهنگی در طول مسابقه بیشتر مشاهده می شود ، سعی می کند فعالیت خود را از نظر کیفیت ارتقا دهد تا بتواند جایگاه ویژه ای را در عرصه مسابقات به خود اختصاص دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام کرد: علاوه بر این ، هلال احمر مرکز مهدویت ، با مشارکت خیریه ها ، آستان کود رضوی ، شهرداری و غیره ، در یک پروژه حمایتی گسترده ، قابل توجه ، دلسوزانه و دلسوز مشارکت داشته است.

پیشنهادات اصلی یاساکی برای ارتقاء و ارتقاء جشنواره روش در دوره دوم ، افشای دقیق روابط بین منطقه ای نیروهای مربوطه ، افزایش بیشتر آنها ، اثبات و آماده سازی شفاف و روان برای اعضای مراکز ، منشی ها وی این ویدئو را از فرایند ارسال تماس گرفته تا ایجاد دبیرخانه رسمی دولت و ادارات جامع برای تقویت یکپارچگی حکمرانی بهتر توصیف کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 / صفحه