استان ها

کارت میراث‌بان افتخاری به دانش‌آموزان فعال فرهنگی استان سمنان، داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه استان سمنان، امیر کرم زاده روز شنبه 31 مرداد در بازدید از خبرگزاری دانشجویان (پانا) استان سمنان، گفت: هنر دستی”.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان خواستار ایجاد تشکل های دانش آموزی در حوزه های تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد و گفت: این تشکل های دانشجویی در حوزه های تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایجاد می شود. نقش موثری در توانمندسازی دانشجویان به ویژه در انتخاب رشته دارد.

کرم زاده بر آموزش صنایع دستی در مدارس تاکید کرد و افزود. رویکرد دولت تقویت تشکل های عمومی است».

وی با قدردانی از فعالان خبری و رسانه ای استان سمنان و خبرنگاران پانا گفت. پرداختن به امور فرهنگی و روزنامه نگاری کار سختی است و هدف از این دیدار نشان دادن قدرت خداوند به خبرنگاران بوده است.

رئیس سازمان دانشجویی استان سمنان نیز گفت. خبرگزاری “پانا” تنها خبرگزاری دانشجویی جهان است که در ایران فعال است و نقش موثری در تربیت خبرنگار دانشجو دارد.

اسحاق اکبری با بیان اینکه تشکل دانش آموزی شامل تعدادی تشکل های دانشجویی و همچنین مهارت آموزی و اردو، سخنوری، خبرنگاری، امداد و نجات و کوهنوردی و… است، افزود: 2 دانشجو از ایالت اعضای شورای دانش آموزی کشور هستند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با اشاره به فعالیت خبرگزاری «پانا» گفت:

اکبری از آغاز اجرای اردوهای گردشگری دانش آموزی از مهرماه خبر داد و خواستار مرمت و ساماندهی برج چهل دختر واقع در اردوگاه سازمان دانش آموزی شد.

محمدرضا خزر معاون سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز در این دیدار از اقدامات انجام شده در حوزه شناساندن استان در ستاد میراث فرهنگی استان سمنان قدردانی کرد و گفت: می تواند نقش موثری در ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشد.

48: