ورزشی

یک پرسپولیسی جنجالی در جشن قهرمانی استقلال!

یکی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس در ماه های اخیر در واکنش به نتایج این تیم به شدت از دست مدیریت باشگاه عصبانی بود که هر بار باعث شد تا «پرسپولیس» در بالای جدول ظاهر نشود.

وحید کلیچ یکی از دروازه بانان دهه شصتی تیم پرسپولیس است که بارها در جلسات مختلف با این تیم شرکت کرده است، او پس از انتقادات تند از بازی حامد لک یکی از متعصب ترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بود. (دروازه بان تیم) و مربی فعلی دروازه بانان پرسپولیس (داوید فنا) چندی پیش توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس در خط قرمز پرسپولیس قرار گرفت.

محمد محمدی معاون جدید ورزشی باشگاه «پرسپولیس» نیز در یکی از مصاحبه های خود از وحید کلیچ از این بازیکن سابق تیم پرسپولیس در دادگاه رسانه شکایت کرد. ماجرا از این قرار بود که با پیوستن محمد محمدی (دروازه بان سابق استقلال) به جمع مسئولان پرسپولیس، وحید کلیچ در صفحه شخصی خود نوشت که چرا بازیکنان استقلال باید به پرسپولیس صعود کنند.

کلیچ سپس رسما اعلام کرد که از این پس از استقلال حمایت خواهد کرد و فرزاد آشوبی (که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد) به عنوان مربی تیم نوجوانان پرسپولیس انتخاب کرد. تیمی که در دهه های اخیر زاویه تند و تیز داشت، همیشه تعصب خاصی به پرسپولیس داشت، در مصاحبه های خود از پیشکسوتان استقلال حتی فرهاد مجیدی انتقاد کرد.

تمام اتفاقات یکی دو ماه اخیر دست به دست هم داد تا این لحظه وحید کلیچ رسما اعلام کرده است که او و تعدادی از دوستان استقلالی قصد دارند فردا در جشن تیم استقلال شرکت کنند. دروازه بان سابق پرسپولیس که همیشه یکی از بازیکنان پرشور این باشگاه بوده است در گفتگویی کوتاه گفت: یکی از دوستان استقلالی ام مرا به این بازی دعوت کرد تا بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان را انجام دهم. او آن را از نزدیک خواهد دید و شاهد جشن استقلال خواهد بود.»

وی افزود: آیا ورزشکار پرسپولیس قهرمانی را به حریف استقلالی تبریک بگوید؟ «همه اینها در ایدئولوژی و مسلک قهرمانی است و هیچ اشکالی ندارد.

اطرافیان وحید کلیچ شنیده اند که او حتی قصد حضور در پیست تارتان را دارد اگر فرصتی پیدا کند که استقلال فرهاد مجیدی را شخصاً تبریک بگوید. بدون شک اگر کلیچ که یکی از پرشورترین پرسپولیسی ها به حساب می آمد در جشن استقلال در ورزشگاه “آزاد” حضور می یافت، 9 سال بعد دروازه بان سابق پرسپولیس یکی از پر سر و صداترین چهره های بازی گذشته بود. . استقلال پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر خواهد بود.

258 258: