ورزشی

گروسی: استقلال به دنبال رکوردشکنی‌ است

پیشکسوت استقلال می گوید که “پهلوی دریایی” محتاطانه بازی می کند و در تلاش برای ثبت رکورد است.

محسن گروسی در گفت وگو با «سرگرمی برای همه» درباره تساوی مقابل استقلال و آلومینیوم گفت. بازی در نیمه اول متعادل بود، شرایط برای هر دو تیم یکسان بود اما صحنه خاصی وجود نداشت.» در نیمه دوم، «استقلال» با تعویض های خود موقعیت های خوبی به دست آورد اما متأسفانه نتوانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد. البته باید بگویم یکی از مشکلات «استقلال» این است که در این سه بازی نمی خواهد ببازد، با دقت کار می کند.

وی ادامه داد: البته نباید از دفاع خوب اراکی ها غافل شد که با غیرت دفاع کردند و از دروازه خود دفاع کردند. با این حال در مجموع استقلالی ها مستحق برد بودند چون بازی چقدر خوب تمام شد و متاسفانه موقعیت ها را از دست دادند. «استقلال» فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. در دو بازی آینده در صورت نباختن رکوردی به یاد ماندنی را ثبت خواهد کرد. همه هواداران و تیم می خواهند رکورد خوبی داشته باشند.

پیشکسوت استقلالی ها درباره ادامه عملکرد استقلالی ها در فصل آینده گفت. استقلال به ثبات مدیریتی و بازیکنان نیاز دارد. همه اینها دست به دست هم می دهد تا این اجرا در فصل آینده نیز تکرار شود. آنها باید سال آینده نقاط ضعف خود را اصلاح کنند. کسی که تیم را قهرمان می کند، بدون شک توانایی کسب این عنوان را دارد.

او ادامه داد. باید شرایط بهتری برای فرهاد مجیدی ایجاد کنند تا نقاط ضعف او برطرف شود. اینکه استقلال قهرمان شد یعنی برنامه ریزی دقیقی داشتند و بازیکنان فعلی برای تیم موثر بودند. اگر در سال های آینده همین شرایط ایجاد شود، شک نکنید که دوباره قهرمان می شوند، ثبات و تداوم قهرمانی را در «استقلال» شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام: