ورزشی

وعده‌های سعادتمند به بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگو با بازیکنانش پیش از جلسه تمرینی تیمش روز چهارشنبه گفت: می خواستم از شما برای تلاشهای شما در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و بحث داغ طرف دیگر بود. ما به این سه نکته احتیاج داشتیم. از سیدحسین حسینی که آخرین نفر برای شیخ بود ، که سرپرست تیم بود ، همه تلاش کردند. من آمار شما را دیدم و دیدم که شما به دور دنیا و بیش از 11 کیلومتر می چرخید. باز هم متشکرم ، و امروز به خاطر تلاش های شما به شدت هزینه شدیدی به دست آورد.

او اضافه کرد. “هفته آینده ما تعدادی قرارداد خوب را امضا خواهیم کرد تا درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد شود.” این می تواند نگرانی های مالی شما را کاهش دهد و باشگاه استقلال را به یک شرکت اقتصادی تبدیل کند. ما سالها قهرمان نشده ایم ، اما ما مستقل هستیم و من در هر یک از شما توانایی کارمندان را دارم که می توانید قلب هواداران را خوشحال کنید. امیدواریم در بازی های حذفی لیگ بازی موفق باشید.

علاوه بر این ، پیراهن زیبای پرسنل استقلال ، که البته آبی نیست. / عکس:

مدیرکل “استقلالی” ادامه داد. “ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر متقاضی هستیم.” ما بهترین هتل قطر را برای شما رزرو کرده ایم زیرا فکر می کنم ایرانی شایسته بهترین هاست. بهترین ها ، از جمله لباس ، اقامتگاه و هر چیز دیگر. ما حتی از تیم های سعودی خواسته ایم که زودتر به قطر عزیمت کنند. امیدوارم خوش شانس باشید و واقعاً می خواهم بقیه بازی ها را با حداکثر امتیاز به پایان برسانم.

او اضافه کرد. “من به شما وقت نمی دهم ، اما ما سعی خواهیم کرد بخشی از مطالبات شما را خیلی زود پرداخت کنیم.” درست است که من آن قراردادها را امضا نکردم ، اما ما به قراردادها وفادار هستیم ، آخرین دینار را پرداخت می کنیم.

در پایان سال ، سعادتوند اعلام کرد که با یک برند پوشاک قرارداد امضا می کند. “ما تا پایان سال چهار ست کامل لباس به ارزش 200 میلیون دلار برای هر نفر تهیه خواهیم کرد.”

251 257: