ورزشی

در جلسه استانداران استقلال و سعادتمند چه گذشت؟

صبح دیروز ، آقایان حسین حسینی و روزبه چشمی به همراه وریا غفوری به عنوان مدیرعامل استقلال ، به منظور دیدار با احمد سعادتمند به باشگاه استقلال رفتند. این جلسه باید قبلاً برگزار می شد ، اما بنا به دلایلی دیروز این اتفاق نیفتاد. بزرگترین بازیکنان استقلال صدای مدیرعامل را شنیدند ، نگرانی های خود را ابراز کردند و متاسفانه از این که خوشحال هستند شکایت کردند و جوابشان را فکر کردند.

مسافت طولانی
یکی از نکات برجسته این همایش ، فاصله بورس های تحصیلی بود. بازیکنان استقلال غالباً می گفتند که این جلسه معمولاً بیش از یک و نیم متر از مدیرعامل فاصله دارد. آنها از یکدیگر جدا شدند. جالب اینجاست که قبل از بازی ، خود بازیکنان عید نوروز را به یکدیگر تبریک می گفتند ، زیرا به دلیل شیوع ویروس تاج نتوانستند عید و بسیاری از بازیکنان دیگر خود را جشن بگیرند.

ما تعصب داریم اما آزادی خود را می خواهیم
از جمله مواردی که بازیکنان استقلال در مصاحبه با مدیرعامل خود گفته اند این است که آنها نسبت به این باشگاه و پیراهن هایی که می پوشند بسیار تبعیض آمیز هستند و این را غالباً نشان داده اند ، اما وقتی صحبت از مسائل اقتصادی می شود ، برخی از شاکیان مورد انتقاد قرار گرفته اند. آنها مغرضانه هستند. اوهورو تأیید کرد که بارها مورد انتقاد تیم قرار گرفته است ، اما هنوز هم در کنار تیم است. وی با توجه به بحران مالی که در آن بازی کرد ، از موفقیت این باشگاه انتقاد کرد و تأکید کرد که بازپرداخت ها بعداً به حساب آنها واریز می شود ، بدیهی است که همه افراد برنامه ریزی می کنند ، اما نه برای پرداخت پول. بازیکنان استقلال اصرار داشتند که فقط حقوقی را که طبق این قرارداد در اختیار دارند اجرا کنند.

پرونده فرشید
موضوع دیگر جلسه قبلی دیروز فراخوان فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی این باشگاه برای اظهارات و انتقادات وی بود. اوهورو تأکید کرد که همیشه باید احترام مدیران و مربیان حفظ شود اما در عین حال باید تصمیمات بازیکنان را نیز به خاطر بسپاریم. در صورت عدم تأخیر در پرداخت ، مشخص است که همه روی اطلاعات متمرکز شده و از کار اخراج می شوند. وی به فرشید اسماعیلی گفت که آدم ربایی نشود زیرا بسیاری از بازیکنان از او حمایت می کردند و نمی خواست بازیکنانش در دفاع از حقوق و حقوق دیگران آسیب ببینند.

حقایق باشگاه
در این همایش ، احمد سعادتمند با تأکید بر مشکلات مالی استقلال تا حدی به بازیکنانش اشاره کرد و برخی از حقایقی را که وی در وضعیت استقلال می بیند به عنوان سه اسلحه آبی توصیف کرد. سرانجام مقرر شد جلسات بین مدیرعامل و بازیکنان بویژه اعضای ارشد باشگاه تا هفته های آینده ادامه یابد.

255 41