ورزشی

خطر در کمین بازیکنان میلیاردی لیگ برتر!

سپهر ستاری؛ یکی از دلایل اصلی اختلاف بین مدیرعامل سابق استقلال احمد مددی و برخی از هم تیمی هایش کاهش حقوق آنها بود. احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال تابستان گذشته با برخی بازیکنان قرارداد غیرعادی امضا کرد. مدیران استقلال بعداً گفتند که قرارداد بسیاری از آنها چندین برابر شده است. پیشکسوتان استقلال نیز با انتقاد از سعادتمند ، افزایش تعداد را غیر متعارف خواندند. اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه نیز تأکید کردند که تعداد آنها افزایش یافته است و بنابراین آنها باید در برابر مسئولان پاسخگو باشند. احمد مددی پس از حضور در استقلال با تعدادی از بازیکنان دیدار کرد و به آنها گفت که باید مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند یا مبلغ کم پرداخت شده را در قرارداد خود لحاظ کنند. مددی هم دلیلی داشت. وی گفت مبلغی که هواداران باید بپردازند در هزینه های باشگاه گنجانده شده است ، بنابراین باید علاوه بر پرداخت مالیات ، آن را در لیست بدهی های خود برای پرداخت قرار دهند. وی فاش کرد که نهاد بازرسی نسبت به قراردادها بسیار حساس شده است.

امسال نیز این حساسیت وجود دارد. نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است ، اما مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. تیم ها اغلب بازیکنان مورد نظر خود را می گیرند و لیست آنها را می بندند. در همین حال ، سازمان بازرسی در ملاقات با مسئولان فدراسیون درخواست کرد که گزارش کاملی از تعداد بازیکنان فوتبال و کادر فنی باشگاه ها در اختیار آنها قرار گیرد. انتظار می رود فدراسیون به زودی گزارش کاملی تهیه کند. سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر با تایید این خبر گفت: «سازمان بازرسی قراردادهایی امضا کرده است. ما هم همینطور: جلسات و گفتگوهایی داشتیم. ما باید گزارش کاملی از قراردادهای لیگ برتر تهیه کرده و در اختیار این سازمان قرار دهیم. “ارقام دقیق باید به بدن بازرس منتقل شود.”

اما در فوتبال ، پولهایی که روی میز گذاشته می شود اغلب رد می شود. چه چیزی تضمین می کند که قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ با قراردادهای منعقد شده در باشگاه ها یکسان باشد؟ کامرانی فر پاسخ می دهد. “در گزارشی که به سازمان بازرسی می دهیم ، ملاک قرارداد ثبت شده با سازمان لیگ است. حتی اگر باشگاه ها زیر میز بازیکن پول می دادند ، من آن را ندیدم. “

252 252: