ورزشی

نابودی قهرمان لیگ برتر در راه است؟

سرگرمی برای همه / خوزستان گفته می شود احتمالاً سهمیه تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ یک به فروش می رسد.

احتمالاً “سهمیه استقلال خوزستان فروخته می شود”؛ این یک جمله است ، اما درد عجیبی برای هواداران استقلال خوزستانی است ، تیمی که زمانی در لیگ برتر بازی می کرد و توانست قهرمان شود و رقبای ثروتمندی مانند استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و تراکتور را پشت سر گذاشت »:

به گزارش سرگرمی برای همه ، مسئولان باشگاه “استقلال” خوزستان که دیگر نمی خواهند تیم داشته باشند به دنبال فروش سهمیه های خود هستند تا این پایان تلخ آرزوی هوادارانی باشد که هنوز از صعود استقلال خوزستان راضی بودند. . لیگ برتر در فصل سوم.

البته در پایان بازیهای لیگ اول ، مشکلات درون خانواده در باشگاه به وجود آمد و به نظر می رسد همه این مشکلات ، شاید مشکلات مالی ، مدیران باشگاه را به فکر فروش سهمیه استقلال خوزستان انداخت. ، تصمیمی عجیب که به جای یافتن راه حلی برای مشکل تا آنجا که ممکن است.

تیم استقلال خوزستان ، مانند فولاد و سپاهان ، یک تیم صنعتی محسوب می شود ، اما نگرش این سه تیم از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. آنقدر متفاوت که “استقلال” به جای بازگشت به لیگ برتر با بستن یک تیم قدرتمند و متحد برای حل مشکلات خوزستان ، به فکر رفع مشکل هستند.

همانطور که برخی کارشناسان پیش بینی کرده بودند ، استقلال خوزستان نیز در راه استقلال اهواز است. تیمی که جز نام و خاطراتش چیزی از تیم باقی نمانده است.

در پی فروش اخیر سهمیه تیم های لیگ برتر فوتسال اهورا بهبهان ، خبر فروش سهمیه استقلال خوزستان نیز یکی از تلخ ترین اخبار برای هواداران فوتبال خوزستان است. به نظر می رسد مسئولان ورزش خوزستان هنوز به راه حلی برای مشکلات تیم های ورزشی فکر نکرده اند ، راه حلی برای خروج تیم های ورزشی از منطقه است ، فقط سهمیه تیم های منطقه ای می تواند به راحتی یکی دیگر به مناطق دیگر برسد.

به نظر می رسد هرگونه تاخیر از سوی مسئولان خوزستانی می تواند از دست دادن سهمیه استقلال خوزستان از جمله نقش نماینده اهواز در فراکسیون ورزش که قبلاً از استقلال ملاثانی حمایت می کرد ، جبران کند.

انتهای پیام: