عمومی

هفته‌های آخر به‌یادماندنی لیگ برتر

در فصول گذشته ، تیمی که هفته گذشته در اوج کار خود را آغاز می کرد ، معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما چند معجزه به یادماندنی نشان می دهد هر آنچه در روز گذشته اتفاق می افتد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. جمعه چه اتفاقی باید در دو بازی همزمان بیفتد؟

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه شرق: “پرسپولیس” امیدوار است که طولانی شدن لیگ در هفته گذشته قهرمانی آنها را به خطر نیندازد. سپاهانی اما امیدوار است که معجزه ای رخ دهد که قبلاً در چهار فصل قهرمانی اتفاق افتاده است.

Football 360 در این باره نوشت. لیگ زودهنگام می تواند بر هیجان هفته آخر لیگ برتر تأثیر بگذارد. در 20 فصل در لیگ برتر ، در هشت فصل ، یک تیم قبل از هفته گذشته توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در این فصل برای دوازدهمین بار به هفته گذشته منتقل شد. در فصول گذشته ، تیمی که هفته گذشته در اوج کار خود را آغاز می کرد ، معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما برخی از معجزات به یاد ماندنی نشان می دهد آنچه در روز آخر اتفاق می افتد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. روز جمعه در دو بازی همزمان چه اتفاقی باید بیفتد؟

همه چیز در آرامش است

در بیشتر فصول گذشته لیگ ، تیم پیشرو اولین شانس قهرمانی بود که توانست جام را به خانه ببرد. برای شکست پاس در لیگ سوم لازم بود استقلال اهواز را شکست دهد. تیم علا al 5: او به راحتی حریف خود را با نتیجه 0 شکست داد ، از جام بالای “استقلال کالا نووی” بیرون آمد. لیگ پنجم ، استقلال قلعه نویه ، هفته گذشته به عنوان رهبر آغاز شد. به سوی “برق شیراز” 4: آنها با جشن برد 1 امتیازی توانستند قهرمانی را در ورزشگاه آزات جشن بگیرند. در لیگ ششم ، سایپا به مربیگری دایی هفته گذشته مس کرمان را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. برای قهرمانی در لیگ یازدهم در سپاهان ، هفته گذشته در بازی مقابل “مس سرچشمه” به یک امتیاز نیاز داشتید ، قهرمان لیگ قهرمانان لیگ برتر با تساوی بدون گل برای سومین فصل متوالی قهرمان شد. هفته گذشته لیگ سیزدهم در تبریز فولاد را شکست داد و اجازه نداد جام به شهر دیگری سفر کند. آنها هفته گذشته در لیگ پانزدهم استقلال خوزستان با شکست “اوباعوهان گل محمدی” اولین قهرمانی مسابقات قهرمانی را از آن خود کردند.

حداقل نمونه مشابه این فصل لیگ هجدهم است. فصلی که “پرسپولیس” و “سپاهان” تا هفته گذشته برای قهرمانی می جنگیدند. هفته گذشته پرسپولیس با تساوی در آمریکای جنوبی مقابل پارس جنوبی می توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در همان مسابقه “سپاهان” به امید پیروزی بر “پرسپولیس” با “استقلال” خوزستان دیدار کرد. “سپاهان” موفق شد “استقلال” خوزستان را شکست دهد اما “پرسپولیس” با گل بودیمیر “پارس جنوبی” را شکست داد و برای قهرمانی هت تریک کرد.

معجزات به یاد ماندنی

در 19 فصل گذشته لیگ ، چهار معجزه خارق العاده هفته گذشته سرنوشت رهبر را تغییر داد. آنچه سپاهانی امیدوار است در این فصل برای آنها تکرار کند. جالب اینکه دو مورد از این چهار حادثه برای “پرسپولیس” و یک مورد “سپاهان” رخ داده است.

دور اول لیگ ، “پرسپولیس” هفته گذشته به عنوان تیم دوم آغاز شد ، تنها در صورتی پیروز شد که “استقلال” در انزلی به “ملوان” باخت. همین اتفاق با ناباوری کامل رخ داد و ملوانان استقلال را شکست دادند. “پرسپولیس” با گل اسد “فجرسپاس” تهران را برد ، جام را فتح کرد.

در هفتمین قهرمانی ، “پرسپولیس” با همان سناریو دوباره جام را برد. هفته گذشته ، این بار ، دو تیم بالای جدول بین پرسپولیس “سپاهان” برگزار شدند. هر سناریویی غیر از پیروزی پرسپولیس به پیروزی سپاهان رای می داد. در دقیقه 96 “پرسپولیس” با گل سپر حیدری “سپاهان” را شکست داد و دومین قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

یک فصل بعد ، استقلال در آخرین هفته جام مقابل “اوباهان” به پیروزی رسید. اوبیایی ها برای پیروزی مقابل فولاد به تساوی نیاز داشتند اما چهار گل دریافت کردند. “استقلال” با گل جان ناواریو پیام “مشهد” را به دست آورد و قهرمان قهرمانی شد.

“سپاهان” آخرین تیمی است که هفته گذشته موفق شد مسیر جام را تغییر دهد. در موارد قبلی ، عجیب ترین سرنوشت آنها در انتظار آنها بود. هفته گذشته سپاهان سومین تیم جدول بود و تراکتور و نفت ، دو تیم بالای جدول در یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند. برنده آن مسابقه قطعاً قهرمان لیگ می شد و “سپاهان” فقط در صورت مساوی دو تیم به جام می رسید. “مسابقه جنجالی” تراکتورسازی “و” نفت “با تساوی 3 – 3 به پایان رسید ،” سپاهان “با پیروزی مقابل” سایپا “با” اصفهان “قهرمان جام شد.

انتهای پیام: