اجتماعی

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های «پرسپولیس» و «استقلال» در هفته هشتم رقابت های گروه های برتر، دیدارهای مهمی را با تیم های «سپاهان» و «فولاد خوزستان» برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم مسابقات قهرمانی گروه عالی ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد که تیم های مدعی قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از نتایج سایر رقبا آگاه باشند. آنها در آخرین بازی خود نتایج متفاوتی ثبت کردند. پرسپولیس پس از چهار برد متوالی در خانه مغلوب تراکتور شد و سپاهان که چهار بازی را بدون برد پشت سر گذاشت، در خانه پیروز شد تا در کورس قهرمانی وضعیت بهتری داشته باشد.

“پرسپولیس” که 14 امتیازی شده است در این بازی خارج از خانه به دنبال برتری برای تقویت جایگاه خود در صدر جدول رده بندی است. پس از ناکامی هفته گذشته یحیی گل محمد، تیمش به فکر راهکارهایی برای شکست حریف اصفهانی افتاد و بازیکنان تیمش در تمرین روش های گلزنی حریف را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این دیدار شرکت کنند.

در نقطه مقابل، سپاهان 12 امتیازی که همچنان منتظر ژوزه مورائیس است تا از تیمش و شرایط فوتبال باشگاهی ایران بیشتر بداند، به دنبال آن است که با شکست مقابل پرسپولیس بالاتر از قرمزهای پایتخت حرکت کند. پیروزی در خانه پایانی بر ناکامی بود و صدرنشینی سپاهان را به اهدافش نزدیک کرد.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که تجربه بازی در سپاهان برای پرسپولیس و مقابل رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان را دارند که تجربه بازی در پرسپولیس را دارند، بر جذابیت این بازی افزوده است.

استقلالاستیل روشویی

هفته گذشته آبی پوشان در وقت اضافه پیروز شدند و پرسپولیس آقای گل شد. استقلالی ها با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت در هفته های اخیر باید 10 امتیاز فولاد را شکست دهند. آبی‌ها به اهمیت پیروزی در این بازی واقف هستند، زیرا در صورت تداوم پرسپولیس می‌توانند در کوتاه‌مدت یک مدعی دیگر را از رقابت‌های قهرمانی حذف کنند و به بالای جدول صعود کنند.

در سمت مقابل فولاد خوزستان در رده ششم به دنبال خروج دست خالی از تهران است. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها آمار گلزنی خوبی دارند و به طور میانگین در هر دو بازی یک گل زده اند. آنها هفته گذشته نتوانستند مس کرمان را در اهواز شکست دهند اما قطعا به دنبال کسب بالاترین امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری با مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند اما مهم ترین جای خالی نیمکت آبی ها متعلق به ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبل مقابل گل گهر سیرجان اخراج شد و نمی تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند. خط به سود قرمزهای خوزستان.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/