عمومی

“فولاد سیرجان” قهرمان لیگ برتر والیبال

سومین دیدار نهایی لیگ برتر والیبال ؛ فولاد سیرجان با نتیجه 3-1 تالار شهر ارومیه را شکست داد و برای اولین بار از زمان تأسیس این باشگاه قهرمان لیگ برتر شد.

تیم فولاد سیرجان به ترتیب ست های اول ، دوم و چهارم را با نتایج 25-23 ، 30-28 و 25-20 به دست آورد.

تیم شهرداری ارومیه نیز در ست سوم با نتیجه 23-25 ​​برنده شد.

لازم به ذکر است که به دلیل شیوع تاج؛ مراسم مدال جام مراسم برگزار نشد.

یکی از نکات قابل توجه در این دوره از رقابت های لیگ این است که مسابقه رده بندی بین لبنیات هراز آمل و فولاد سپاهان برگزار نشده است.

تندروان. ما با کمک کار تیمی و تلاش قهرمان شدیم
سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت. “کار گروهی حلقه گمشده در ورزش ایران است ، اما ما نیز همین فکر را می کنیم. ما قهرمان لیگ شدیم.

آقای محمدرضا تندروان پس از قهرمانی در جام والیبال لیگ برتر ، افزود: “از ابتدای لیگ ، بیشتر بازیکنان حرفه ای والیبال به ما اجازه حضور حتی در هشت تیم اول لیگ را ندادند. «

او گفت. “از ابتدای مسابقات ، با توجه به آموزش روانشناسی ، به بازیکنانم تفکر قهرمان ، اعتماد به نفس تزریق کردم.” همانطور که می دانید ، کار تیمی ؛ این حلقه گمشده در ورزش ایران است که ما ، همراه با تیم ، توانستیم با تقویت این شاخص و تلاش ها ، این قهرمانی را بدست آوریم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان گفت. “خیلی زود است که در مورد ادامه همکاری با تیم فولاد سیرجان صحبت کنیم. من هنوز در تیم ملی هستم ، به عنوان سرباز در والیبال کشورم خدمت خواهم کرد. “

اکبری در فینال تیم ما را در سنین جوانی از دست دادیم
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت. اگرچه بازیکنان تیم ملی در تیم بودند اما جوان و کم تجربه بودند.

آقای پیمان اکبری پس از از دست دادن تیم خود در فینال لیگ برتر والیبال و کسب مقام دوم این مسابقات ، افزود: “اول از همه ، به تیم فولاد سیرجان برای قهرمانی تبریک می گویم.”

وی گفت: “بازیکنان جوان من که سابقه حضور در فینال چنین رویداد مهمی را نداشتند ، نتوانستند برابر فولاد به فینال برسند.”

سرمربی تیم شهرداری ارومیه افزود. “من از سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای برنامه ریزی مسابقات در تاج ، اگرچه بسیار باریک ، تشکر می کنم.”