ورزشی

چرا استقلال مهاجم مازاد پرسپولیس را خرید؟

آرمان رمضانی مهاجم ناکام پرسپولیس در نیم فصل به استقلال پیوست که در لیست خروج گل محمدی قرار داشت.

طبق پیام ها شفافاستقلال تهران با حرکتی عجیب دومین حرکت فصل را از پرسپولیس انجام داد و حالا بعد از محمد نادری ، آرمان رمضانی را نیز در اختیار گرفته است.

در ابتدای فصل آرمان رمضانی نیز در لیست فرهاد قرار داشت اما پس از برکناری این سرمربی ، انتقال وی پس از حضور ذهنی در استقلال منتفی شد. اگر به ترکیب “استقلال” نگاه کنیم ، بعد از فرهاد به فراز کمالوند خواهیم رسید. این مهاجمان در سیستم تاکتیکی فراز کمالوند و همرزمان وی جایگاه ویژه ای دارند. فراز از مدرسه ای می آید که فکر می کند این بازیکنان وقتی بازی مساوی است راحت هستند و تیم فقط باید روی توپ های بلند گل بزند. با اسبی مانند فراز کمالوند ، مهاجمی مانند آرمان رمضانی می تواند به مدافعان به اصطلاح حریف نفوذ کند ، در پایان بازی ، در ایستگاه ها ، در پاس های طولانی ، هم تیمی های خود را در موقعیت گل قرار دهد.

البته ، دیابت نیز بلند است ، اما با وجود قد ، نمی توان او را مسئول حملات هوایی دانست.

فرهاد مجیدی در دو بازی اول زمین 1-2-3-4 را به استقلال فرستاد و نتایج خوبی گرفت. اگر فرض کنیم استقلال فرهاد تا پایان فصل تحت این سیستم بازی خواهد کرد که بسیار بعید است ، استقلال فقط می تواند آرمان رمضانی را به عنوان یک مهاجم منفرد بازی کند. در آنجا متقاضیانی مانند ارسلان مطهری و شیخ دیابات وجود دارد.

رماسانی وقتی در نیمه اول لیگ بیستم پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد استقلال پیدا کرد اما هرگز اعتماد یحیی گل محمدی را جلب نکرد. راماسانی در کل نیم فصل اول 187 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد ؛ او از ابتدا فقط یک بازی برای پرسپولیس انجام داد که در آن نیز فقط 67 دقیقه بازی کرد و موقعیت های زیادی را از دست داد.

مهاجم اضافی