ورزشی

پشت پرده منتفی شدن حضور مهاجم خارجی پرسپولیس

از صبح امروز برخی رسانه ها از حضور بازیکنی به نام الکساندر گودس مهاجم 28 ساله پرتغالی در تیم پرسپولیس خبر دادند اما شایعاتی مبنی بر عدم حضور این بازیکن به ایران شنیده می شود. مهاجم مورد نظر سرخپوشان دیگر مهاجم پرتغالی بود که حضورش در لیگ برتر تیم پرسپولیس منتفی شد.

بر اساس قوانین سازمان لیگ برای جذب بازیکن خارجی، بازیکن مورد نظر سرخ پوشان تهرانی فاقد معیارهای سازمان لیگ از جمله ملیت این بازیکن، عدم حضور در لیگ های معتبر اروپایی است. دو سال گذشته برنده شدن به همین دلیل حضور این مهاجم در پرسپولیس منتفی شد. مهاجم آزمون مد نظر پرسپولیس و سرمربی این تیم گل محمدی به نام ژائو پدرو پریرا داسیلوا است. پرتغالی 32 ساله است. این بازیکن با توجه به قوانین لیگ برتر شرایط لازم برای حضور در لیگ ایران را ندارد (از آنجایی که تیم این بازیکن طبق قوانین در رده هشتم لیگ چین قرار دارد، باید جزو نفرات برتر باشد. 6 تیم).

این بازیکن که سال گذشته راهی لیگ چین و باشگاه هبه شده بود، نتوانست با این تیم در جمع 6 تیم برتر لیگ چین قرار بگیرد، بنابراین این بازیکن شرایط حضور در فوتبال ایران را ندارد. نکته عجیب اینجاست که باشگاه «پرسپولیس»، کادرفنی این تیم، قبل از مطالعه اساسنامه سازمان لیگ در رابطه با جذب بازیکنان خارجی، با این بازیکن مذاکره کردند، حتی بلیت رفتن او به تهران را گرفتند. سیلوا که صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را دنبال می کرد بلافاصله این صفحه را فالو کرد تا پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شود.

همین ناهماهنگی و ناآگاهی او از قوانین داخلی باشگاه پرسپولیس باعث شد تا این بازیکن از طریق مدیربرنامه هایش نگرانی خود را به اطلاع هواداران پرسپولیس برساند. با توجه به حذف این بازیکن از پرسپولیس البته قطعا نیاز مبرم به مهاجم این باشگاه باید دید که مدیران پرسپولیس به سراغ سایر گزینه های موجود یا حذف خرید مهاجم خارجی توسط پرسپولیس خواهند رفت. به طور کلی

بیشتر بخوانید:

258 251: