ورزشی

واکنش باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف AFC

علی رغم اصرار سران قانونی باشگاه النصر عربستان برای ادامه اعتراضاتشان به پرسپولیس ، تصمیم نهایی به نفع باشگاه ایرانی پرسپولیس گرفته شد که قطعاً در فینال 20 دسامبر برابر آرچلیان قهرمان آسیا بازی خواهد کرد.

این موفقیت بزرگ با پیگیری مجدانه مدیریت باشگاه ، در سکوت و آرامش ، بار دیگر تأیید سلامت ، کار و حرفه ای بودن باشگاه آنلاین به دست آمد.

این باشگاه از همه ابزار قانونی و انرژی خود برای دستیابی به این هدف استفاده كرد ، “گرچه همه اطمینان داشتند كه پرسپولیس درگیر كامل است” ، البته در جنگ ناجوانمردانه ، این موفقیت بزرگی بود. این پیروزی جنبه های زیادی دارد. بازیکنان و کادر فنی در زمین با تمام وجود جنگیدند و در فینال شرکت کردند.

سپس نوبت این باشگاه بود که وارد عمل شود و در جنگ دوم شرکت کند. این یک تناقض بزرگ است که برخی از مردم سعی کردند تمام تلاش خود را از طریق سوice نیت ، توطئه های داخلی و خارجی به هدر دهند ، اما رهبری با حمایت هواداران ، به نفع بهترین تیم حقوقی ، توانستند سرانجام در این رویداد مهم رأی دهند.

تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در رابطه با اعتراض به تصمیم کمیته انضباطی AFC توسط باشگاه النصر عربستان در سال 2020 گرفته شد. در 16 نوامبر ، توسط اعضای خود با نمایندگان قطر ، ویتنام و مالزی. مفاد کمیته استیناف FFA به شرح زیر اعلام شد و به باشگاه منتقل شد.

الف) فرجام خواهی باشگاه النصر عربستان سعودی علیه این تصمیم کاملاً رد می شود.

دو) تصمیم کمیته اخلاق و انضباط تصویب می شود.

سه) طبق ماده 117-4 قانون ، باشگاه النصر عربستان سعودی موظف به پرداخت هزار دلار به عنوان هزینه تجدیدنظر است.

256 251: