ورزشی

بعد از قهرمانی انگیزه پرسپولیسی‌ها کم شده است

طبق گزارشات شفافدر مورد استادیوم پرسپولیس پس از پیروزی در لیگ برتر انگلیس ، حسن خان محمدی اظهار داشت: “تیمی که قهرمان می شود انگیزه خود را برای ادامه در لیگ از دست می دهد ، بنابراین بازیکنان با آن توانایی ثابت وارد زمین نمی شوند.” این مورد در همه جای دنیا وجود دارد این سؤال مختص پرسپولیس نیست. به همین دلیل مربیان سعی می کنند با ایجاد انگیزه در تیم خود بازیکنان جوان را تجربه کنند. فکر می کنم یحیی گلمحمدی در آخرین بازی ها سعی کرده تیم خود را برای فصل بعد آماده کند اما نباید فراموش کنیم که “پرسپولیس” در حال حاضر دو جام بسیار قوی در پیش دارد که یکی از آنها به راحتی می توان قهرمان شد.

او اضافه کرد. “پرسپولیس با یک حاشیه لیگ برتر را بدست آورد ، حالا همه انتظار دارند این تیم هم جام کسب کند. البته فکر می کنم با توجه به اینکه مسابقه نیمه نهایی برابر استقلال است ، همه بازیکنان با انگیزه مضاعف آماده بازی می شوند ، زیرا این مسابقه یک مسابقه ویژه محسوب می شود. در بازی های دربی بدون در نظر گرفتن نتایج به دست آمده تیم ها ، بازیکنان سعی می کنند بهترین نتیجه را کسب کنند ، زیرا توجه زیادی به این مسابقه می شود. فکر می کنم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در جام حذفی APA را نیز دارد.

محمدی گفت: “فکر می کنم هنوز یک ماه مانده به آماده سازی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.” “محمد قطعاً می تواند در این مرحله تیمش را شکست دهد.” آماده شوید با پتانسیلی که در تیم می بینم ، امیدوارم که “پرسپولیس” از این مرحله صعود کند تا به سطوح بالاتر برسد.

جانباز “پرسپولیس” همچنین گفت که درباره انتقاد از دخالت بازیکن خارجی در این تیم می گوید. “عدم دخالت یک بازیکن خارجی در یک تیم باید طبق نظر سرمربی انجام شود. “ما به راحتی نمی توانیم خارج از تیم بگوییم که” پرسپولیس بازیکن خارجی را نمی پذیرد. ” البته اگر یحیی گلموهام نیاز خود را در تیم خود ببیند ، باید این باشگاه افراد مورد نظر خود را جذب کند ، زیرا هر مربی تلاش می کند تیم قدرتمندی بسازد.