استان ها

نفرات و تیم های برتر اولین ماراتن گلف قهرمانی کشور اعلام شد+ببینید

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه مسجد سلیمان ، در این مراسم علی اوما گلی زاده ، پیشکسوت گلف ، مشاور فنی فدراسیون ملی گلف ، گودرز مولایی ، مربی تیم ملی گلف و رضا علیجانی ، رئیس شورای گلف خوزستان حضور داشتند. گروهی از گلف بازان کشور ، یک مشاور ورزشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، طبق یک دستورالعمل بهداشتی در یک زمین گلف نفت برگزار شد.

رئیس هیئت گلف مسجدسلیمان در این مراسم با اشاره به کیفیت بالای مسابقات و استقبال شایسته بازیکنان این فصل گفت: 75 گلف باز از سراسر کشور در دو بخش برگزار شد. مردان و زنان گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ، تجلیل از کارآفرین ملی دکتر یوسف داوود با همکاری شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان و شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان.

ابوذر شجاعی برجویی افزود: “اگرچه محدودیت های اجتماعی اعمال شده توسط ویروس کرونا مانع از حضور همه بازیکنان تیم گلف در تیم می شود ، اما وجود همین تعداد نشان دهنده عمق علاقه و اشتیاق بازیکنان به این ورزش سرگرم کننده است ، امیدوارم ویروس به زودی پایان یابد. “حیف است که سال آینده شاهد مسابقات با حضور همه عزیزان خود باشیم.

رئیس شورای گلف خوزستان همچنین با تمجید از نام این مسابقات که از خیرین تجلیل می کند ، گفت: “خوب به همان اندازه انجام کارهای خوب ارزشمند است. افتخار انجام کارهای خوب نیز امری پسندیده است ، فرهنگ آن باید نهادینه شود. در جامعه. ”

رضا علیجانی افزود. “ما شاهد مسابقات سطح بالا ، مسابقات نزدیک هستیم ، امیدواریم دوباره شاهد چنین مسابقاتی باشیم تا گلف بازان جدیدی را در این ورزش شرکت دهیم.”

سرمربی تیم ملی کشورمان گودرز مولا نیز در سخنان خود گفت. “این مسابقات اولین ماراتن گلف در کشور بود ، آنها بسیار نزدیک به یکدیگر برگزار شدند.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم اختتامیه نتایج این دوره از مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

در رده بانوان ، نازنین رستمی ، شهرزاد عیدی وندی از خورشید جام عمال پور ، هر سه از مسجد سلیمان ، مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقه یک نفره مردان ، که در دو بخش پیشکسوتان بالای 55 سال و بزرگسالان بالای 55 سال برگزار شد ، افراد زیر به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در بین پیشکسوتان بالای 55 سال آقای منوچهر ناصر از مسجدسلیمان با 303 ضربه مقام اول را به دست آورد. فهد دریس از آبادان با 312 ضربه در مکان دوم و محمدرضا شینی با 313 ضربه در جایگاه سوم قرار دارند.

در بخش انفرادی بزرگسالان تا 55 سال ، آقای سجاد کرامپور با 287 بازدید ، عباس گنبری با 287 بازدید از مسجد سلیمان و مرید قنبری با مسجد سلیمان با 291 بازدید به ترتیب عناوین اول و سوم این مسابقات را به دست آوردند.

در رده تیمی ، تیم پرافتخار هیئت گلف مسجد سلیمان مقام اول را کسب کرد و تیم های گلف شاهین شهر خوزستان به ترتیب مقام های دوم تا سوم را کسب کردند.

اختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیمان

مراسم اختتامیه اولین ماراتن اولین دوره مسابقات قهرمانی گلف کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیمانمراسم اختتامیه اولین ماراتن اولین دوره مسابقات قهرمانی گلف کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیماناختتامیه اولین ماراتن مسابقات گلف قهرمانی کشور در مسجدسلیمان