عمومی

نایب قهرمانی ایران در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

به گزارش پایگاه شبکه اطلاع رسانی :

فینال و فینال مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای امروز در دبی برگزار شد. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این مرحله به مصاف روسیه رفت.

در پایان این دیدار روسیه توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از مسابقات شود و بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

در نیمه اول بازی هر دو تیم در حال حمله به دروازه یکدیگر بودند، شاهد یک بازی خوب و سریع از هر دو تیم بودیم که در نهایت روسیه به گل رسید و هر دو تیم با یک نتیجه به رختکن رفتند: 1-0. در ابتدای نیمه دوم روسیه توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و سپس روسیه و یک گل دیگر به ثمر رساند، در ثانیه های پایانی این نیمه تیم ما توانست یکی از گل های خود را تکمیل کند و این نیمه نیز به پایان رسید. 3 به نفع روسیه

با شروع نیمه سوم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، بازی به شدت آغاز شد که در آخرین ثانیه های آن تیم کشورمان توانست یک گل دیگر که در پایان بازی بود به ثمر برساند. روسیه با نتیجه 3 بر 2 تیم کشورمان را شکست داد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم کشورمان به مقام دوم دست یافت.

در پایان این مسابقات تیم های روسیه، ایران، سنگال و پرتغال عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.