فرهنگ و هنر

«گاندو» تمامی ندارد – سرگرمی برای همه

در آستانه انتخابات ، تلویزیون با نمایش مستندی در مورد قهرمان فصل اول سریال گاندو ، بار دیگر موضوعات مورد بحث این مجموعه را برجسته می کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی “گاندو” در سال 1998 پخش شد. در تاریخ 6 ژوئن ، در شبکه سه سیما و یک ماه بعد ، فصل اول سریال با حاشیه جدی جدی رادیویی دولت: چالش ها به پایان رسید. ،

امسال فصل دوم سریال با همان رویکرد ، بسیار غیرمنتظره پخش شد و سپس با واکنش های انتقادی برخی مقامات دولتی روبرو شد و البته کارش غیر منتظره بود. برخی ، پایان ناگهانی فشار دولت بر صداوسیما را با اظهارات هر دو طرف ، توئیت کردن حسام الدین آشنا ، بی اعتباری سخنرانی های تهیه کننده نمایش ، مقصر دانستند.

حسام الدین آشنا که چند روز پس از سرقت یک فایل صوتی از سمت رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری استعفا داد ، این ادعا را رد کرد و در توییتر نوشت: “واضح باش ، بازی نکن. به من بگویید چه زمانی به بخشی از رادیو یا تلویزیون فشار آوردید تا بخشی از سریال های تلویزیونی را سانسور یا از آن جلوگیری کنید؟ “صداوسیما در تولید یا پخش این سریال نقش داشت.”

البته قسمت اول این گفته ها به طور غیر مستقیم توسط تهیه کننده سریال مجتبی امین تأیید شد. زیرا پس از پایان “گاندو 2” ، امین تأکید خود را بر تولید ، “پخش” دنباله اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که دنباله سریال “گاندو” بدون هیچ گونه ملاحظه ای پخش شود.

امین ، تهیه کننده گاندو ، که جدی ترین پروژه زندگی حرفه ای وی به حساب می آید ، در سال 1997 به کارگردانی مشترک “چهل چراغ” شبکه 3 آزاناگا و تهیه کنندگی اولین فیلم هومن سیدی در سال 1989 پرداخت. این فیلم در نهایت نتوانست به شبکه نمایش خانگی راه یابد.

در سال 1998 ، هنگامی که امین برای تمجید از فصل اول “گاندو” به یکی از خبرگزاری ها رفت ، وی با اعلام این که “هیچ کس نمی تواند جلوی گاندو را بگیرد” و “حتی اگر آنها اجازه ندهید “اگر فیلم از تلویزیون پخش شود ، ما آن را در فضای مجازی پخش خواهیم کرد.”

و اکنون ، در شرایطی که بسیاری تصور می کردند پایان گاندو به طور موقت ، حداقل تا پایان انتخابات به حالت تعلیق درآید ، شبکه سه سیما قصد دارد این مستند را که در آن زمان پخش نشده بود ، به همراه صحنه ها منتشر کند. . از سریال.

اعلام شده است که برای اولین بار در این مستند ، تصاویر دیده نشده ای به نمایش در می آید – فیلم هایی که در پشت صحنه سرویس های اطلاعاتی آمریکا به نمایش در می آیند و “Ason Eason Rezayan” توطئه های عوامل خارجی در ایران و منطقه را نشان می دهد.

حال باید منتظر ماند و دید پس از پخش این مستند که متمرکز بر متجاوزانی است که در پروژه جاسوسی با او کار کرده اند ، با مرکزیت تصویر “Ason Eason Rezayan” چه واکنشی نشان خواهد داد.

انتهای پیام: