فرهنگ و هنر

گالری‌گردی در روزهای کرونایی – سرگرمی برای همه

در روزهایی که به دلیل گسترش ویروس کرونا در کشور و به دلیل شرایط بحرانی تهران ، بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری تعطیل هستند ، برخی از گالری ها با نمایشگاه های هنری به کار خود ادامه می دهند ، البته بعضی ها آن را در شرایط فعلی ترجیح می دهند. ، بسته بمانید

در همین راستا ، این گزارش سرگرمی برای همه مروری بر برخی از نمایشگاه هایی دارد که این روزها بصورت آنلاین یا بصورت حضوری یا برای مدتی تعطیل برگزار می شود.

*******

نمایشگاه 72 اثر با موضوع پیامبر اسلام (ص)

نمایشگاهی از آثار تجسمی با عنوان “نام احمد” برگزار می شود.

آثار این نمایشگاه از گنجینه های موسسه هنرهای تجسمی معاصر و موزه هنرهای معاصر در زمینه های نقاشی ، خوشنویسی ، نقاشی ، تصویرگری ، عکاسی ، مجسمه های سرامیک ، سرامیک و گرافیک به نمایش گذاشته شده است.

هنرمندانی که آثارشان در خزانه موزه هنرهای معاصر ارائه می شود در این نمایشگاه حضور دارند. آیت اللهی ترکیبی به نام کعبه نور ، نصرالله افجه با “مجلس اول” ، “محمد احسین” با “لا اله الا الله” ، “ال علی رسولی” با سوره “حمد”.

72 اثر از گنجینه های موسسه 72 هنرمند و 10 اثر از گنجینه های موزه هنر معاصر امپراتوری در صفحات مجازیtajasomi و در وب سایت civa. ir در هفته وحدت از 4 نوامبر در نمایشگاه مجازی “نام احمد” به نمایش در می آید.

“فرهاد ، فروغ و بقیه داستان” در گالری سیحون

نمایشگاه انفرادی “فرهاد ، فروغ و بقیه داستان” به قلم محمد آف آفر پاکروان تا 12 نوامبر در گالری سیحون برگزار می شود.

بازدید از این نمایشگاه هنری حتی در روزهای 3 تا 7 و جمعه ها از ساعت 16 تا 20 امکان پذیر است. داشتن ماسک و برای حفظ فاصله اجتماعی ضروری است.

گالری سیحون در کوچه 4 ، خیابان اوزارا واقع شده است.

در گالری “تا روز” ، اینجا

نمایشگاه انفرادی نقاشی های “تا روز” از فتانه فروغی جمعه (30 نوامبر) در گالری اینجا افتتاح می شود و تا 14 نوامبر دایر است.

در بیانیه این نمایشگاه هنری آمده است: “ثانیه ها ، دقیقه ها و ساعت ها درک ما از زمان را تشکیل می دهند.” این اندازه گیری های زمان است که سن همه چیز را مشخص می کند. اما راضی بودن به نظم کمی زمان ، زندگی را به زندگی تبدیل می کند ، فراموش می کند که زندگی امری تجربی و معنادار است. کیفیت معنای زمان است. چه چیزی را می توان “زمان” نامید؟ طلوع آفتاب غروب خورشید زمان نیست. لحظه دیدار لحظه انتظار و لحظه خداحافظی است. همانطور که زمان علت فراموشی است ، زمان یادآوری می کند … “تا روز” لیوان همه زمان ها است ، شب هماهنگ سکوت و آرامش ، لحظه ای بی صدا در انتظار خورشید

“شکست ملموس” در گالری طراحان رایگان

نمایشگاه گروهی “وقفه قابل توجه” گردآوری شده توسط Tekin Aghdashlo تا 11 نوامبر در گالری طراحان آزاد برگزار می شود.

گالری طراحان مستقل در میدان فاطم ، میدان گلها ، میدان سلماس واقع شده است.

گالری پنجشنبه ها تعطیل است. بازدید از این نمایشگاه در سایر روزهای هفته ساعت 16:00 امکان پذیر است. 00-20: 00:

“باغ سید مصطفی” در گالری دلگشا

نمایشگاه انفرادی “باغ سید مصطفی” با آثاری براساس نیازهای باباطبار تا 10 آذرماه در گالری دلگشا برگزار می شود.

در اعلامیه نمایشگاه آمده است که “بروجردی ها را خوشبخت ترین مردم ایران می نامند. آنها شهر خود را “دارالسروا” نامیدند و در باغهای شهر سروا عمارتهایی ساختند. مردم بروجرد معنای دیگری به تفریح ​​دادند. آنها چنان نگران دسترسی زیبایی مردم بودند که برخلاف قوانین معماری “باغ ایرانی” ، آنها عمارت را در بهترین و زیباترین قسمت باغ بنا کردند و حتی در بعضی موارد حیاط باغچه ای کوچک در داخل خانه ساختند. یک استخر و استخر شنا روی ساختمان بود. “آنها این ساختمان را” Takaya “نامیدند …”

بازدید از این نمایشگاه هر روز بجز شنبه ها ساعت 12 امکان پذیر است. 00-20: 00

گالری دلگشا در نبش رامسر ، خیابان مفتح جنوبی واقع شده است. خیابان سمیه ، نبش رامسر ، در 63.

نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی “ماه من” در گالری “گل داودی” با آثار 40 هنرمند به نمایش در می آید.

در نمایشگاه “ماه من” گروه هنری آن ید 44 اثر تجسمی از تعدادی از هنرمندان از شهرهای مختلف کشور به نمایش در خواهد آمد. نقاشی های این نمایشگاه با ایده ها و نمایش های مختلف از استان های اصفهان ، فارس ، کردستان ، مازندران ، خراسان رضوی ارائه شده است که در این میان می توانید آثار یک هنرمند مستعد را مشاهده کنید.

پریسا ابراهیم ، الهام ابراهیمی منش ، سهیلا احمدی ، اه اهرا بگتاش ، مرضیه بهرامی ، فائزه حسینی ، ریحانه خاکیانی ، پرنیا خزاعی ، وحید خوبخت ، مالیه درویشیان حقیوی ، شاناهی رعنا ، محمد طیب طاهر ، فائز عارف نیا ، همام عزیز ، ملیکا علاladالدین ، ​​فرناز فاطی آده آده ، آه اهوره فاطوره بنابی ، پریسا فرجام فر ، فروغ لطفی نژاد ، راضیه مهندشند ، محییل مهندس آهامه مینوخش

بازدیدکنندگان می توانند از 17 تا 21 نوامبر (16:00 – 19:00) از این آثار بازدید کنند و نیاز به ثبت سوابق بهداشتی دارند.

نمایشگاه “نقش خورشید” در خانه هنرمندان

به مناسبت ولادت پیامبر اسلام (ص) و به موازات هفته وحدت ، نمایشگاه گروهی نقاشی ها و خوشنویسی های “نقش” در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه که آثار آن از گنجینه هنر انتخاب شده است ، از 26 تا 29 نوامبر در سه گالری پاییز ، زمستان و استاد میرمیرا برگزار می شود. آثار این نمایشگاه آثار هنری درباره تولد و بعثت پیامبر اسلام (ص) است.

علیرضا امین مقدم ، مسعود صالحی ، حسین هو اولام ، حمید عجمی ، سعید نقاشیان ، حسین عصمتین ، خشایار هاز عزیزاده ، جام جمشید سرحادین ، ​​مهدی فرخی ، صداقت اب ابری.

مایل به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 11 نوامبر همه روزه از ساعت 15 تا 20 به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نقاشی های طبیعت Driche در نمایشگاه رسنگر

در گام هفتم نمایشگاه های مجازی ، گالری رسنگر میزبان آثار هنرمند ، نقاش ، نقاش ، علی مهدی پور از خوزستان است که با عنوان “پنجره” در گالری مجازی رسانگر فرهنگسرای فرهنگ و هنر به نمایش در می آید.

این مجموعه شامل 13 نقاشی با مضمون طبیعت است که زیبایی های طبیعی کشورمان را به تصویر می کشد. پیش از این ، این هنرمند در 20 نمایشگاه گروهی و انفرادی و سمینارهای هنری شرکت کرده است.

نمایشگاه نقاشی مجازی “دریچه” از 5 تا 7 نوامبر در گالری “راسنگر” فرهنگسرای فرهنگسرای “رسانه” به نمایش در می آید.

دوستداران گالری که مایل به بازدید از این گالری هستند می توانند به وب سایت فرهنگسرای “رسانه” مراجعه کنند: resaneh.farhangsara.ir. همچنین مجموعه ای از این آثار در صفحه رسمی مرکز فرهنگ رسانه ای اینستاگرام نمایش داده می شود.

نمایش گالری “خانه خانه نیست” در گالری

نقاشی های علی رستگار بیانگر ایده استعاره ای اشیا است؛ او در خانه خانه نیست ، ایده خانه در فضایی دوتایی را به تعلیق می اندازد ، علاوه بر این دارای معانی جهانی از جایی که زندگی می کنیم تا معانی هویت ساکن-مکانی ماست. خانه او در منطقه ای ناپایدار است که همیشه تابعیت او را به ما یادآوری می کند. نقاشی های علی نسلی سرگردان را نشان می دهد. …

تلفیق معماری با صحنه های آشنا ، عجیب و غریب و سورئال دنیای مدرن که شبیه واقعیت روزمره است ، رستگار ، با استهزا وزن زمین در سیستم تعلیق انسان در تصویر ، رویاهای شیرینی را در انتظار نابودی ، سقوط ، تخریب ایجاد می کند.

نمایشگاهی از آثار علی رستگار جمعه ، 7 نوامبر ، ساعت 16 در گالری Artibition گشایش می یابد. در ساعت 00 و مطابق پروتکل های بهداشتی امکان بازدید عمومی وجود دارد.

نمایشگاه افراد در قرنطینه از طریق لینک زیر بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود.
http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/514:

نمایشگاه و فروش این آثار که از 6 نوامبر آغاز می شود ، با توافق قبلی در مدت 9 روز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. مخاطبان می توانند از این نمایشگاه به مدت 10 روز در گالری هنر واقع در خیابان شریعت ، داخل حسینیه ارشاد ، از همت ، گلنابی (غرب) ، میدان احمدی روشن (کتاب) ، خیابان ساسانی پور ، خیابان ندی آندی دیدن کنند. (دریا) ، شماره 6. گالری از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر باز است ، زیرا با هماهنگی قبلی در خارج از آن باز خواهد شد.

انتهای پیام: