استان ها

هیچ دستگاهی برای کودکان برنامه مدون ندارد

سرگرمی برای همه / البرز: امام جمعه کرج می گوید: “اسلام از روز اول حق رأی دادن به زنان را داده است. حتی در مورد غدیر ، ما وفاداری زنان را به فرمانده مؤمنان (علیه السلام) می بینیم.”

همزمان با آخرین روز از هفته خانواده ، جمعی از زنانی که برای رادیو و تلویزیون مرکزی البرز کار می کنند با دفتر آیت الله حسین همدانی در دفتر نماز جمعه کرج نماینده ولی فقیه در منطقه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، آیت‌الله حسینی در این دیدار با بابیان به همدانی گفت: نگاه اسلامی به زنان یک نگاه مترقی و متعالی است. “متأسفانه زنان برای بیان نقش و جایگاه خود تدابیری اتخاذ نکردند. کار انجام شده بسیار پراکنده و متفاوت بود.”

نماینده ولی فقیه در ایالت البرز افزود: وی ادامه داد: متأسفانه علی رغم اینکه ده سال از تأسیس دولت می گذرد ، اما دید برخی از فرمانداران در سطح شهر همچنان محدود است.

در جای دیگر ، آیت الله حسینی همدانی تأکید کرد که رادیو و تلویزیون البرز باید محتوای بیشتری را برای مخاطبان خود تولید کند. به روش های مختلف فرهنگی

وی در ادامه پیشنهادهای خود را برای استفاده از مهارتهای عمومی برای ایجاد محتوا پیشنهاد داد.

رهبر نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه بخش بانوان در کلیه ادارات منطقه فعال است ، ادامه داد. برنامه ها و فعالیت ها در بخش بانوان ادارات منطقه باید به گونه ای تولید شود که بتوان از رادیو البرز پخش کرد.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از بابیان اظهار داشت: سفارش شرعی ما مملو از محتوای زن است. دادگاههایی برای زنان در دادگاههای مذهبی زنان وجود دارد.

بابیان خاطرنشان کرد: تا چند سال پیش در برخی از کشورها زنان حق رأی نداشتند. اسلام از همان روز اول به زنان حق رأی داد و حتی در مورد غدیر ، ما وفاداری زنان را به امیرالمومنین علیه السلام می بینیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ایالت البرز با تأکید بر اینکه اسلام زنان را مستقل می دانست ، به آنها استقلال بخشید. قبل از اسلام ، زنان کالایی محسوب می شدند.

حمیدانی بابیان به آیت الله حسینی گفت که برده داری هنوز هم در برخی از کشورهای اروپای غربی گسترده بوده است.

وی در بخش دیگری از بابیان گفت: منابع بسیاری برای تولید محتوا در موضوعات مختلف وجود دارد. “تحقیقات زیادی در زمینه موضوعات مختلف در مرکز تحقیقات رادیو انجام شده است ، اما از آن به خوبی استفاده نمی شود. این هنر برنامه نویسان است که تمام تلاش خود را می کنند تا از آن برای ایجاد محتوای خوب استفاده کنند.

رئیس شورای فرهنگ کشور البرز با اشاره به برخی از صابون های تولید شده در شبکه سینمای خانگی گفت: وی ادامه داد: متأسفانه بیشتر سریال های صابون تولید شده در شبکه سینمای خانگی با تصاویر خود از مردم الهام می گیرند ، سعی می کنند برخی موارد را عادی جلوه دهند.

آیت الله حسین به همدان اضافه کرد: “برخی از سریال های تولید شده در شبکه سینمای خانگی اعتقادات مذهبی افراد را نابود می کنند ، به بنیان خانواده آسیب می رسانند و در برخی موارد حتی می بینیم که آنها حوادث تاریخی را تحریف می کنند.”

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه کار آموزشی باید از کودکی شروع شود ، پرسشی را مطرح کرد. در چهل سال گذشته انقلاب ، چه سیستمی بر فرزندان جمهوری اسلامی حاکم بود؟

روز جمعه بابیان ، رهبر نماز جمعه کرج ، خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ برنامه ای برای کودکان وجود ندارد. “بیشتر برنامه های فرهنگی و آموزشی موجود برای نوجوانان ، جوانان در نظر گرفته شده است. هیچ برنامه تخصصی برای کودکان وجود ندارد.”

آیت الله حسین به همدان اضافه کرد: “متأسفانه هیچ تصمیمی حتی در بخش اسباب بازی یا کتابی که به کودکان داده شده ، گرفته نشده است.”

وی با اشاره به توجه جوامع اروپای غربی به کودکان ، گفت: “در این کشورها ، گرانترین هزینه مراقبت از کودکان به ویژه در سه سال اول این است که مادران شاغل در این سه سال مرخصی می گیرند تا فرزندان خود را پرورش دهند.”

نماینده ولی الفجیه در استان البرز در بخش دیگری بر لزوم تهیه برنامه های مناسب برای کودکان تأکید کرد و خطاب به کارکنان برنامه نویسان رادیویی و تلویزیونی البرز ..

در بخش دیگری از سخنان خود ، آیت الله حسینی درباره تواضع با همدان بحث کرد و گفت: “فروتنی به معنای شرم است ، که خلاف شرم است ، از اعمال زشت جلوگیری می کند.”

وی در ادامه علمای اخلاق را فرومایه توصیف کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ایالت البرز بابیان گفت: تفاوت بین انسان و حیوان در حد متوسط ​​است. “انسان متوجه تواضع است ، اما حیوانات هیچ تصوری از آن ندارند.”

آیت الله حسینی بابیان همدانی اظهار داشت: مشتقات شرم فروتنی چهار بار در قرآن ذکر شده است. تواضع برای دختر خدای متعال ، پیامبر اکرم (ص) و حضرت شعاء (WB) استفاده شد.

وی در ادامه با اشاره به داستان پیامبر معصومین (سلام الله علیها) که فرمود: “هیچ ایمانی به او وجود ندارد که تواضع باشد.” کسی که فروتنی ندارد دین ندارد.

بابیان ، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان البرز ، گفت: دو نوع شرم وجود دارد: “کلی” و “ویژه”. “کمرویی عمومی به مسائل عمومی مربوط می شود ، کمرویی ویژه به ارتباط با خانواده و اعضای آن مربوط می شود.”

آیت الله حسینی بابیان از همدان گفت: مظاهر فروتنی در کلمات ، پوشاندن و رفتار به شرح زیر است. موارد فروتنی: “تواضع در برابر مردان” ، “فروتنی” ، “تواضع دو ویژگی” و “فروتنی خدا”.

وی گفت: وی همچنان به مؤسسات مسئول ایجاد اعتدال در جامعه متوسل می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری مساجد استان البرز در پایان سخنان خود افزود: “متأسفانه ، امروز رسانه های ما به جای تشدید شرم ، شرم آور هستند که باید به سرعت و با قدرت متوقف شود.”

انتهای پیام: