استان ها

کشته شدن ۱۹ نفر در حادثه تروریستی زاهدان/تقدیر از مولوی عبدالحمید برای دعوت به آرامش

19 نفر بر اثر حمله تروریستی زاهدان کشته شدند.

استاندار سیستا و بلوچستان گفت: 19 نفر بر اثر حمله تروریستی امروز در زاهدان جان باختند.

به گزارش خبرگزاری «سرگرمی برای همه»، حسین مدرس خبانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت. وی ادامه داد: بر اثر این حادثه 19 نفر کشته و 20 نفر از جمله بخشی از نیروی انتظامی زخمی شدند.

او یادآوری کرد. برخی از اغتشاشگران وابسته به گروه های تروریستی و جدایی طلب که هویت آنها مشخص است به یک پاسگاه پلیس حمله کرده و سنگ و مواد محترقه پرتاب کردند و تیراندازی کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم با تروریست ها همراهی نکردند یادآور شد. طبیعی است که پاسخ نیروی انتظامی به این افراد قاطع بود. در جریان تیراندازی به این افراد، افراد نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مدرس خبانی عنوان کرد. «آنهایی که می خواستند پاسگاه را اشغال کنند تروریست بودند و آن افراد به آتش زدن اموال عمومی ادامه دادند. این افراد چندین فروشگاه زنجیره ای متعلق به مردم را غارت و آتش زدند و به بانک ها و مراکز دولتی آسیب رساندند.

به گفته وی، نیروهای نظامی و انتظامی پاسخ قاطعی به این افراد داده اند و تا دستگیری این افراد این رویارویی تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ستودنی است که علمای استان به ویژه مولوی عبدالحمید با مردم همراهی نکردند و اعلام برائت نکردند و حرکت این افراد را تایید کردند و مردم را به آرامش دعوت کردند.

مدرس خیبانی اعلام کرد. فضای استان را بر هم زد.

انتهای پیام/





آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه 0: رای دادن به و 1: رای مخالف