استان ها

استاندار سیستان و بلوچستان: نگاه برخی از مسئولین به شوراها مطلوب نیست

سرگرمی برای همه / سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت این شورا دارایی بزرگی است که می تواند توسط دولت پر شود؛ او بیان کرد. “متأسفانه نظرات برخی از مسئولان در مورد شورای بزرگان مطلوب نیست و آنها به توصیه ها از نگاه دشمن می پردازند.”

احمدعلی محباتی در ساختمان شورای عالی استانهای تهران با رئیس شورای عالی گاور احمدی ملاقات کرد و به نقش شوراهای اسلامی اشاره کرد. خوشبختانه او در این دوره کوتاه فعالیت نقش بسیار خوبی داشت.

او اضافه کرد. “شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان به دلیل ویژگی های جغرافیایی و بافت جمعیتی نقش بیشتری داشته اند و به پلی بین دولت و مردم تبدیل شده اند و برای مسئولان تصمیمات بهتری گرفته اند.”

استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه شوراها نقش مهمی در منطقه ایفا کرده اند ، ادامه داد. “ما به عنوان نماینده دولت در منطقه ، سعی کرده ایم از این ظرفیت به عنوان مکمل دولت استفاده کنیم و روابط خوبی با شوراها برقرار کرده ایم.”

محمدآبادی گفت: با انتقاد از دیدگاه منفی شورای بزرگان توسط برخی مقامات کشور. “این دیدگاه مساعد نیست زیرا شوراها به عنوان رقیب در نظر گرفته می شوند ، در صورتی که اینگونه نباشد ، و براساس همکاری و همکاری می توان به خوبی پیش برد.”

وی گفت: “شوراها باید مانند شمع بسوزند و به دیگران نور دهند.” .

احمدی نژاد ، رئیس شورای عالی استان ها نیز بر لزوم توسعه منطقه و افزایش همکاری برای توسعه منطقه و استفاده از ظرفیت های موجود تأکید کرد تا بتواند در ظرفیت های منطقه ، جذب و سرمایه گذاری در منطقه سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام