اجتماعی

پاشیدن بیش از 7000 هکتار ملخ در سیستان و بلوچستان



سرگرمی برای همه / سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از فرآیند کنترل ملخ در راس گفت: “مبارزه با ملخ های وحشی به طور جدی انجام شد و در نیمه اول فروردین ماه بیش از 7 هزار و 730 هکتار در بخش جنوبی استان در برابر این آفت بین المللی درمان شد.” .

غلام حیدر زورقی افزود: علی رغم بیماری کورونا ، 44 تیم کنترل این سازمان و 30 تیم رزمی به طور مداوم برای حفظ مناطق سبز و امنیت غذایی استان ، مرتباً با ملخ ها رصد و مبارزه می کنند. سمپاش های ULV ، توربوشارژر ، تراکتور 400 لیتری ، موتور 100 لیتری و کوله پشتی ، کارهای کنترل مواد شیمیایی در 13 هزار و 981 هکتار علیه ملخ های خونین و پوره های ملخ انجام شد.

وی اظهار داشت: از 13 هزار و 981 هکتار ، 11،070 هکتار پوره ملخ و 2 هزار و 911 هکتار آن ملخ بالدار هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به بارانهای اخیر و آماده سازی شرایط برای گسترش این آفت ، از همه کشاورزان خواست تا نزدیکترین مزرعه ملخ را به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان گزارش دهند.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.