عمومی

سامانه بارشی همچنان در استان فعال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری حسین مدرس خبانی، شامگاه شنبه در پنجمین نشست مدیریت بحران سیستان و بلوچستان. اعلام شده استخوشبختانه بارندگی شدید در منطقه بارید و اخطار و اطلاع رسانی به موقع و صحیح انجام شد که باعث کاهش چشمگیر تلفات شد.

او ادامه داد. وی افزود: تمامی امکانات در سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از خسارات احتمالی بسیج شده است و با وجود گستردگی استان، این امر به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور میدانی مدیران افزود: «این حضور میدانی باعث شد تا علاوه بر مدیریت صحیح بتوان به موقع کمک کرد.

او روشن کرد. یکی دیگر از پیام های این بارندگی برای سیستا و بلوچستان این بود که نباید اتفاق بیفتد متواضع به یک فضای مجازی تبدیل شد زیرا دشمنان همیشه سعی می کنند با ایجاد شایعات با سیستم مقابله کنند.

یک معلم خیابانی اعتراف کرد. در سیستان و بلوچستان در فصل بارندگی نگرانی از بابت کمبود آرد و نان وجود نداشت و برق روستاها در کمترین زمان ممکن وصل شد.

وی با تاکید بر همکاری مردم و جدی گرفتن هشدارهای هواشناسی اذعان داشت: «ما برای همکاری انسانی مدیون رسانه ها، روابط عمومی و اطلاع رسانی به موقع در فضای مجازی هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین پایگاه های اورژانس هوایی ایجاد شده، دارو تهیه شده و در این زمینه هیچ کمبودی نداشته ایم.

V: اعلام شده استفرمانداری ها و سازه های مربوطه بافت های فرسوده شهرستان را شناسایی و نسبت به مقاوم سازی آنها اقدام کنند.