عمومی

استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های فراوان همچنان محروم مانده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار رستم عصر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه برازجان ، به آصمی گفته است: چندین بار.

وی اشاره کرد که من به خوبی از مشکلات ، ظرفیت ها و نیازهای کشور بوشهر آگاه هستم. منابع بالقوه این ایالت شامل کشاورزی ، گمرک ، معدن ، نفت و گاز ، پتروشیمی ها ، دریا ، سواحل و بنادر است.

وزیر پیشین نفت با اشاره به اینکه ایالت بوشهر مردمی مهمان نواز و صمیمی دارد ، افزود:

وی با اشاره به تولید سالانه 164000 تن خرما از شش میلیون نخل در استان بوشهر ، گفت: شهرستان دشتستان سالانه 120 هزار تن نخل برای چهار میلیون نخل تولید می کند.

آیا آسمی ذکر کرده است که بخشی از نخلداران دشتستان در دستان آنها باقی مانده است. برای تقویت تاسیسات سردخانه و توسعه صنعت فرآوری کشاورزی در دشتستان اقدامات بهتری باید انجام شود.

وی گفت: این حمایت باید در یک برنامه پنج ساله اجرا شود. برای دیدن رونق کشاورزی و فعالیتهای مربوط به آن ، باید یک برنامه پنج ساله مطابق با اسناد فوق تهیه شود.

او اضافه کرد. وی افزود: بسیاری از مشکلات از جمله رکود اقتصادی ، بیکاری ، تورم و کوچک شدن میزهای مردم نتیجه عدم برنامه ریزی در این مناطق است که نیاز به یک دولت عملگرا برای رفع این کاستی ها را دوچندان می کند.

وزیر پیشین نفت یادآوری کرد. دولت آینده باید بر اساس تفکر انقلابی – اجرایی تشکیل شود تا بتواند نیازهای واقعی کشور و مردم را تأیید کند.