عمومی

چشم تیزبین فرهاد – سرگرمی برای همه

نقش فرهاد مجیدی در توصیف درست موفقیت استقلال به شدت نادیده گرفته شده است.

به گزارش سرگرمی برای همه، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: «استقلال رهبر نهایی 1400 خواهد بود. آخرین رهبر قرن چهاردهم خورشیدی. آنها در هفته بیست و دوم لیگ برتر با گل نفت آبادان به پیروزی رسیدند و اختلاف شش امتیازی با پرسپولیس را حفظ کردند. به این ترتیب استقلالی ها فارغ از هر نتیجه ای در دربی روز پنجشنبه تهران، سال را با برتری به پایان خواهند رساند. آبی ها در این فصل نیز به سنت غالب خود وفادار ماندند. نه اینکه گل بزنیم و از سه موقعیت برای کسب سه امتیاز استفاده کنیم. استقلالی ها بار دیگر به برتری رسیدند و قدم به قدم به عنوان قهرمانی در این فصل نزدیک شدند.

این تیم فصل موفقی را پشت سر می گذارد که دلایل این موفقیت متفاوت است. برخی از نقش گابریل پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی به ویژه در تقویت ساختار دفاعی صحبت می کنند و برخی دیگر از انگیزه، اتحاد و دلسوزی بالای استقلالی ها برای شکستن جادوی ناکامی صحبت می کنند. وریا جفوری یکی از این افراد است. استقلالی ها گفت: احساس می کنم امسال بهتر از فصل گذشته هستیم. حق با اوست. او برای اعتراض به تغییر مستقیم به رختکن می رفت و حالا مشکلی برای نیمکت نشینی ندارد. وریا در دقایق کوتاه حضور در زمین، زیر بغل کاپیتان را می شکند، سعی می کند انرژی و انرژی بیشتری برای نمایش بهتر بگذارد. همه استقلالی ها امسال تشنه ترند. آنها با هم جلو می روند، برای یکدیگر می جنگند. در حال حاضر حتی جدایی دو مدافع اصلی «استقلال» هم آسیبی به این تیم وارد نکرده است.

با این حال در بررسی رموز موفقیت استقلال باید به تیزبینی و شجاعت فرهاد مجیدی نیز اشاره کرد. همان امیرحسین حسین زاده ای که گل سه امتیازی استقلال را به نفت آبادان زد فرهاد کشف است. این بازیکن 21 ساله که در ابتدای فصل به همراه مجیدی به استقلال آمده بود، از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت، در حال حاضر پنج گل در این تیم به ثمر رسانده است. بازیکنی مثل جعفر سلمانی هم انتخاب او بود که در هر صورت نتیجه مثبتی برای حضورش در استقلال بود. این بازیکن به عنوان وینگر چپ در «استقلال» چهار گل به ثمر رسانده است. آیا کم است؟ در واقع می توان گفت به جز رودی زستد که نمایش موفقی نداشت، در همان بازی با نفت، مجید بالاخره مجبور شد او را از ترکیب اصلی خارج کند، خریدهای دیگر فرهاد برای استقلالی ها خوب بود. . آیا زبیر نیکونفس توسط این تیم استفاده نشده است؟ آیا رافائل سیلوا مدافع برزیلی در همان بازی اول به یک امتیاز پاس اعتماد نکرد؟ علیرضا رضا دروازه بان بدی است؟ جایی که یحیی گل محمدی دروازه بانی مثل احمد گوهری را به خدمت گرفت، فرهاد مجیدی به رضایی دست زد. در نتیجه «استقلال» حالا دو دروازه بان خوب دارد، هر کدام برای بازی کردن، راحت برای هواداران پرسپولیس، اما دو دروازه بان متزلزل دارد، هیچکس نمی داند کدام یک از آنها در بازی بعدی بازی می کنند. در نتیجه نقش فرهاد مجیدی در نگاه به موفقیت استقلال به شدت نادیده گرفته شده است.»

انتهای پیام: