عمومی

پشت پرده جدایی جواد نکونام از فولاد

جاواد نکونام به همین راحتی از فولاد جدا شد. کسی که توانست این تیم را قهرمان جام حذفی ایران کند ، با تصمیم هیات مدیره فولاد کنار گذاشته شد تا نیمکت آنها به “عبدالله ویسی” برسد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، “سرگرمی برای همه” نوشت: “دیروز نکونام با پاسخی نامعلوم گفت. فولاد سنگر است ، همه باید از آن حمایت کنند. “

واقعاً در این باشگاه چه گذشت؟ چرا آنها موفق شدند Nekunami etsin را حذف کنند و ویس پس از شکست از خیبر خرم آباد به لیگ اول آورده شد؟

جزئیات جدایی:

عبدالله ویسی مدتی پیش به نزدیکان خود در اهواز گفت که وی در فصل جدید سرمربی فولاد خوزستان است. او حتی می دانست که سعید آذر در پایان فصل اخراج خواهد شد. بنابراین ، وقتی حمیدرضا گرشاسبی هفته گذشته بدون ملاقات با نکونام ویسی را به دفتر خود دعوت کرد ، می توان تصور کرد که پرونده به پایان رسیده است.

نکونامی و داستان فولاد به طرز عجیبی به پایان رسید. باشگاه در طول فصل با او مذاکره نکرد ، اگرچه او می دانست که قرارداد مدیر موفق او رو به پایان است. یکشنبه گذشته گرشاسبی سرانجام با نکونامی تماس گرفت تا “برای ملاقات به تهران بیاید”. با وجود حضور در شمال کشور ، نکونام برای شرکت در جلسه با وکیل خود عازم تهران شد. در طول جلسه دو ساعته ، نکونام ، علاوه بر برنامه اردوی پیش فصل ، لیستی از خریدها و نتایج و توضیحات فنی فصل جدید را به مدیرعامل گرشاسبی و رضایی ، عضو باشگاه داد. تخته: او حتی در این جلسه تاکید کرد که uba uber Nikonfs ، عارف آغاسی ، صابر هاردانی و پریرا در اختیار سایر باشگاه ها هستند و نباید اجازه جدایی آنها را بدهند. گرشاسبی گفت که آنها در این زمینه سریع اقدام خواهند کرد ، اما آغاسی و نیکنف به استقلال پیوستند.

طرفین همچنین مسائل مالی را مورد بحث قرار دادند. انتظار می رفت گرشاسبی اخبار نهایی را در 48 ساعت آینده ارائه کند. از دوشنبه تا دوشنبه این هفته ، اما هیچ کس با نکونامی ، وکیل وی تماس نگرفت. اگرچه وکیل این مربی به گرشاسبی گفت که آنها می توانند در مورد این شماره به توافق برسند ، اما خبری از فولادی ها نیست. پس از این اتفاق ، نکونام متوجه شد که شایعات درباره حضور و توافق ویس با این مربی کاملاً جدی است. هیئت مدیره فولاد این دوشنبه بار دیگر با نام نکونامی دیدار کرد. “به جلسه نمی آیی؟” این مربی همچنین اظهار داشت که هر کاری که از دستش برآید انجام داده است ، اگر باشگاه واقعاً مایل به ادامه همکاری باشد ، می تواند در مورد مسائل حقوقی با وکیل خود به توافق نهایی برسد. فولادی ها اما هیچ کاری نکردند و در عوض عبدالله ویسی را امضا کردند.

دیروز پس از انتشار این خبر در صفحه رسمی باشگاه فولاد ، هواداران این باشگاه موضع خود را هم علیه مدیریت و هم برای ویسی اعلام کردند. بسیاری از آنها نمی فهمیدند چرا با وجود قهرمانی ، قرارداد نکونام تمدید نشد. سرمربی سابق فولاد دیروز در این مورد اظهار نظری نکرد ، اما مشخص بود که از این موضوع ناراحت است. گرشاسبی نیز با وجود فشار هواداران تصمیم به سکوت گرفت. در همین حال ، دیروز اعلام شد که لوچیانو پریرا نیز برای پیوستن به “استقلال” “باشگاه فولاد” را ترک کرده است. چند بازیکن این باشگاه منتظر تعیین تکلیف نکونام بودند. با جدایی او ، آنها اکنون در آستانه خروج از باشگاه هستند.

انتهای پیام: