عمومی

فولاد عقب‌تر از همه‌ – سرگرمی برای همه

فولاد خوزستان هنوز با جواد نکونام یا مربی دیگری برای فصل آینده لیگ برتر به توافق نهایی نرسیده است ، برعکس ، رقبای مستقیم آنها تیم خود را با بازیکنان “فولاد” تقویت می کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه: فوتبال: نکونام که فولاد را برای دومین سال پیاپی با قهرمانی در جام حذفی به سهمیه آسیا رساند ، شرط خود را ماندن در مصاحبه های فولاد در روزهای پایانی فصل گذشته قرار داد ، اما سرنوشت ادامه سرنوشت او در اهواز. هنوز ناشناخته است از سوی دیگر ، در عین حال ، رقبای مستقیم این تیم یا بازیکنان این تیم را جذب می کنند یا برای جذب آنها تلاش می کنند. “پرسپولیس” ، “سپاهان” ، “استقلال” ، “گل گهر” مانند فصل قبل احتمالاً رقبای فولاد برای کسب سهمیه لیگ برتر خواهند بود. تا کنون که فولاد با اکراه سرمربی خود را تعیین کرد ، گل گهر سیرجان دروازه بان اصلی فولاد محسن فروزان را به خدمت گرفت. سپاهان همچنین با فرشاد احمدزاده بهترین بازیکن دو فصل اخیر فولاد به توافق رسیده است. گزارش شده است که “استقلال” در تلاش است تا نیکونفسه ، برادر هافبک مرکزی اوبا و شیمبا ، مهاجم فولاد را به دست آورد. یحیی گل محمدی همچنین دو بازیکن فولاد را برای تقویت پرسپولیس در نظر دارد. حسین کنعانی اگ و عرف آقاسی جایگزین احمد نورالهی جایگزین محمد آبشک می شوند.

در فصل بعد ، “پوگپات” از رقبای مستقیم خود عقب می افتد و فصل مهم را به تعویق می اندازد و در عین حال بازیکنان اصلی را از دست می دهد. آجیل به رقبای فوری فولاد اضافه شد و فاصله بین “چهار مدعی دیگر” این تیم را بیشتر کرد. برای فولادی ها که دو هفته پیش بهترین روزهای خود را برای قهرمانی در جام حذفی سپری کردند ، اکنون زمان صبر است.

البته مذاکرات حمیدرضا گرشاسبی ، مدیرعامل جدید فولاد و جاواد نکونام از هفته گذشته آغاز شد و بعید است سرمربی فولاد به کار خود در این تیم ادامه دهد ، اما حداقل می توان گفت آن جلسه وضعیت نکونام بیشتر یک مشکل است. زمان سختی داشت. تیمی که می خواهد در دوره قهرمانی شرکت کند ، نباید زمان خود را در پیش فصل از دست بدهد. اهمیت این زمان در سرنوشت نهایی تیم “پرسپولیس” در پنج فصل گذشته به خوبی نشان داده شده است.

انتهای پیام: