استان ها

تساوی پرسپولیس و فولاد در مصافی سرد و بی روح

تیم های «پرسپولیس» و «فولاد» در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سرگرمی برای همه، از ساعت 20:30 در چارچوب هفته دوم از هفته بیست و دوم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس صفری – فولاد صفری

گل ها: –

کارت زرد علی نعمتی و مهدی ترابی از پرسپولیس و محمد آبشک، عارف آقاسی، حسین کعبی (مربی) از فولاد.

کارت قرمز. علیرضا کوشکی از فولاد در دقیقه 7+90

ترکیب پرسپولیس. علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال صغدا نیا (امید عالیشاه 46)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (شارزود تمیرف 90)، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد. کریستوفر کنت، مهدی شیری، مجید علیاری (علی قربانی 90)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده 90)، احسان پهلوان، وریا غفوری (آیاندا پاتوسی 62)، عارف آغاسی و سعید.

موقعیت های مهم

در دقیقه 9 پاس خوب سروش رفیع باعث شد مهدی ترابی با کریستوفر کنت تک به تک شود اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در راه برگشت توپ توسط مدافعان فولاد دفع شد.

مدافعان علیرضا بیرانوند و “پرسپولیس” در حین ارسال نزدیک دروازه اشتباه کردند، ساسان انصاری سعی کرد از این اشتباه استفاده کند اما با کمی شانس این خطر برطرف شد.

در دقیقه 35 ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. یک دقیقه بعد وریا غفوری شوتی نزدیک دروازه پرسپولیس زد که به میلاد سرلک برخورد کرد و به کرنر رفت.

در دقیقه 38 بازیکنان پرسپولیس توپ را به سمت دروازه فرستادند و چند بار دروازه فولاد تهدید شد اما باز نشد.

در دقیقه 40 پاس عمقی مجید علیاری به موقعیت خوبی برای مجید علیاری منجر شد و علیرضا بیرانوند با خروج به موقع از دروازه، فضا را برای مهاجم حریف بست و توپ را دور کرد.

نیمه دوم بیشتر به تقابل دو تیم در میانه میدان بود. در دقیقه 69 موقعیت خوبی برای سعید صادقی ایجاد شد که با اشتباه عجیب این بازیکن همراه شد و او را آفساید تصور کرد و توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 75 یک موقعیت نیمه نیمه برای کولیبالی ایجاد شد که ضربه سر این مدافع از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

انتهای پیام