ورزشی

سرخ‌ها فاتح دیدار پرحاشیه/ طلسم تساوی‌های پرسپولیس از بین رفت

به گفته سرگرمی برای همه. در هفته یازدهم لیگ برتر ، تیم فوتبال “پرسپولیس” امروز – 16. وی از سن 40 سالگی میزبان فولاد خوزستان در ورزشگاه ازت بود. این دیدار برابر “پرسپولیس” 2 به پایان رسید. با پیروزی 0 ، تا “قرمزها” پس از چهار تساوی متوالی طعم پیروزی را بچشند.

در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه ، پرسپولیس با برنامه ریزی حملات از سمت چپ سعی کرد دروازه فولاد را به خطر بیندازد ، اما این حملات خطر جدی ایجاد نکرد. یک بار سعید آقایی به مدافع حریف پاس داد و سپس احمد نورالله و وحید امیر از سمت چپ حرکاتی انجام دادند که موفق به زدن دروازه فولاد نشد. در دقیقه 24 و هنگام یک ضربه آزاد ، پاتوس توپ را به دروازه “پرسپولیس” فرستاد و سپس ضربه سر محمد میری به اوت رفت. در دقیقه 27 و با استفاده از ضربه کرنر ، پاتوس توپ را به سمت دروازه “پرسپولیس” فرستاد و کولیبالی سعی کرد با ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیرک دروازه افقی برخورد کرد و به زمین برگشت که این ضربه از دست رفت. در دقیقه 29 احسان پهلوان توپ را از سمت چپ به سمت دروازه فولاد فرستاد و پس از بازگشت توپ به مدافع فولاد ، مهدی عبدی در موقعیت حمله ظاهر شد و بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد. اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه نیمه اول با پیروزی “پرسپولیس” به پایان رسید.

IMG-20210118-WA0032:

نیمه دوم با بازی خود پرسپولیس دنبال شد اما تیم جواد نکونام خیلی زود به دروازه پرسپولیس حمله کرد و چندین موقعیت خطرناک برای حامد لکی ایجاد کرد. فولادی ها در دقیقه 58 برای دومین بار دروازه پرسپولیس را تکان دادند و روی ضربه احمدزاده با ضربه سر پریرا را زدند. در اواسط نیمه دوم حملات فولادی ها بیش از هر زمان دیگری گسترده بود تا اینکه سرانجام در دقیقه 60 زاه احدی فر سوت جنجالی ارسال کرد تا پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه حامد لک را باز کند. ضربه پنالتی داور باعث به وجود آمدن مشاجره در زمین دو تیم شد ، اما این بار پرسپولیس توانست خیلی سریع برگردد و در دقیقه 70 برگردد ، گل پیروزی توسط احمد نوراللهی در محوطه جریمه فولاد به ثمر رسید. بازیکنان فولاد پس از این گل حملات پی در پی را روی دروازه پرسپولیس انجام دادند اما سرخ پوشان که به دلیل مصدومیت در دقایق پایانی دو مدافع میانی نداشتند پس از چهار تساوی متوالی موفق به کسب سه امتیاز شدند و در این بازی آخر پیروز شدند. بودن. سرخپوشان پایتخت در سومین پیروزی متوالی خود مقابل فولاد 15 امتیاز کسب کردند و پس از چهار تساوی ، در اولین بازی خود پیروز شدند و به رده ششم جدول صعود کردند. شاگرد نکونام نیز با همان 15 امتیاز به رده هشتم سقوط کرد. این مربی تاکنون پرسپولیس را شکست نداده است.

داورمحمدحسین زاهدی‌فر:

آن کمک می کندعلی میرزابیگ و فرزاد بهرامی

کارت زردمحمد حسین کنعانی زادگا ، یحیی گل محمدی (سرمربی) ، احمد نوراللهی ، حمید مطهر (مربی) ، حامد لک از پرسپولیس ، محمد آبشک ، مهدی هاشمی نسب (مربی) – فولاد

ترکیب پرسپولیسحامد لک ، سیداللال حسینی (90-آرمان رمضانی) ، محمد حسین قانونی-آدگان آدگان (85-سید احسان حسینی) ، سعید آقا ، سیامک نعمت ، احمد نوراللهی ، کمال کامیادیادیان ، 77 ساله وحید (77-مهدی مهدیخانی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب فولادمحسن فروزا ، سید مهران موسوی ، موسی کولیبالی ، صالح هاردانی ، عارف آغاسی (46-وحید حیدریه) ، محمد آبشک ، محمد میری ، ایاندا پاتوس (80-ساسان انصاری) ، فرشاد احمدوزاده م (87) 80) – محمد باید نژاد را بگوید) و لوسیانو پریرا.

سرمربی: Jav avad Nekunam