استان ها

رئیسی برای راه‌اندازی فولاد ارومیه، ضرب‌الاجل دو ماهه تعیین کرد

به گزارش سرگرمی برای همه از آذربایجان غربیحجت الاسلام سید ابراهیم رایس در سفر خود به این ایالت از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد.

وی گفت ، در طی این بازدید ، رئیسی یک مهلت دو ماهه برای راه اندازی مجموعه تعیین کرد. “مشکلات موجود در راه این کارگاه باید در اسرع وقت با تشکیل کارگروهی با حضور مسئولان منطقه ، سرمایه گذاران و سرمایه گذاران حل شود. بانک وام دهنده باید با یکدیگر همکاری کنند. تولید و نصب “مجتمع فولاد ارومیه” جهت انجام اقدامات مناسب.

در این بازدید که با حضور مسئولان منطقه برگزار شد ، سرمایه گذار مجتمع فولاد ارومیه ، نماینده بانک “عامل” رئیس قوه قضائیه با اشاره به لزوم تسریع در راه اندازی این مجتمع تولیدی گفت: 85٪ از امکانات کامل است ، هیچ بهانه ای برای تأخیر وجود ندارد ، همه مسئولان و ذینفعان باید از تمام توانایی های خود برای قرار دادن این مجموعه در زنجیره تولید استفاده کنند.

وی پس از سخنان سرمایه گذار مجتمع فولاد ارومیه ، نماینده بانک ، مدیر آذربایجان غربی ، گفت: “طبق قوانین موجود ، مشکلات سرمایه گذار و بانک طلبکار بانک مجتمع فولاد ارومیه باید حل شود. در جلسات هیئت مدیره ، فعالیت این مجتمع تولیدی با جدیت پیگیری می شود.

لازم به ذکر است که تاخیرهای مختلف مالک اصلی مجتمع فولاد ارومیه به دلیل تملک این مجتمع تولیدی توسط این بانکها به تأخیر افتاد و در نتیجه تولید آن متوقف شد.

46: