عمومی

شهرداری ارومیه به اتمام طرح های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدصادق معتمدیان شامگاه پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه سرعت توسعه استان باید افزایش یابد، اظهار کرد: باید سرعت توسعه استان افزایش یابد. پروژه ها در اسرع وقت به بهره برداری می رسد استاندار آذربایجان غربی آمادگی دارد از تمام فرصت های قانونی خود برای کمک به شهرداری در تکمیل این پروژه ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه شهرداری توانسته است وحدت، دلسوزی و اتحاد را حفظ کند، گفت. اعضای شورای شهر ارومیه و شهرداری باید با دلسوزی و به دور از حاشیه برای رفع مشکلات و مسائل مردم تلاش کنند.

معتمدیان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، سیاست کلی نظام اسلامی، برنامه های دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم گفت. دینداری باعث دوقطبی شدن جامعه شد.

معتمدیان ادامه داد. از ظرفیت نمایندگان دولت در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر برای کمک به شهرداری ها در استفاده از کمک های ملی و فرصت های قانونی استفاده شود.

رسیدگی به مسائل حاشیه نشینی باید یکی از اولویت های مدیران شهرداری ارومیه باشد

وی بر ایجاد درآمدهای پایدار توسط شهرداری ها به ویژه شهرداری ارومیه تاکید کرد. معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان غربی به شهرداری ها برای جذب سرمایه گذار برای ایجاد درآمدهای شهری پایدار و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی کمک می کند.

استاندار آذربایجان غربی حل مشکلات حاشیه نشینی شهر ارومیه را از اولویت های مهم روسای شهرداری ارومیه خواند و افزود. سرانه در مناطق مختلف در این مناطق.

معتمدیان ادامه داد. وی ادامه داد: متاسفانه در بازدید از برخی از مناطق حاشیه شهر ارومیه وضعیت موجود به هیچ وجه قابل قبول نبود، باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های سازه های کمکی، سرانه توسعه در آن مناطق افزایش یابد.

وی با اشاره به تجربه حل مشکلات حاشیه نشینان در مشهد مقدس افزود.

معتمدیان با اشاره به سفرهای رئیس‌جمهور به مناطق، استفاده از فرصت‌های آن مسیرها برای تخصیص اعتبار برای تکمیل برنامه‌های عمرانی کلانشهرها را مورد توجه قرار داد. برای آماده سازی سفر رئیس جمهور به ایالت.

وی نوسازی سیستم حمل و نقل را اولویت اصلی مدیریت شهری ارومیه از جمله کاهش آلودگی هوا، افزایش سرانه فضای سبز، رفع تبعیض و اجرای عدالت در مناطق کم برخوردار برای افراد کم درآمد عنوان کرد.