عمومی

بیش از ۴ هزار چک وصول‌نشده در شهرداری کرج وجود دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عمار ایزدیار در نطق خود پیش از دستور هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بعدازظهر یکشنبه اظهار داشت. تا سال 1999 خیر ، 235 میلیارد درام است.

او ادامه داد. تاریخ بازپرداخت برخی از این بازرسی ها 1973 است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد.

اعلام کرد. این باعث نقض حقوق شهرداری و بیت المال شد.

ایزدیار اشاره کرد. ما از مدیریت شهرداری می خواهیم تعداد چک های افزایش یافته در حال حاضر ، بیش از 5000 چک در وضعیت مالی فعلی را تعیین کند.

او اظهار داشت که LM ها در این هستند در باره: تقاضا: آنها گفتند که مبلغ چک های ذکر شده باید به حساب بانک های موجود واریز شود تا اوراق قطار شهری و سایر مسائل را دریافت کند.

رئیس کمیته مشارکت “شهر هوشمند ، اقتصاد شهری” شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد.

مجتمع تجاری مهرو ایلای: غار متروکه است

وی گفت: “ما باید به سمت درآمد پایدار در شهرداری حرکت کنیم.” مهرو ایلای: کرج که تکمیل پروژه زیرگذر آیت الله هاشمی بود ، رها شده است.

ایزدیار اعلام کرد. این مجتمع خرید با زیر 100 میلیارد درام ، که دارای مساحت تجاری بیش از 6000 متر است ، می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد ، می تواند درآمد پایداری برای مجموعه مدیریت شهری ما ایجاد کند.

حدود 90 قطعه زمین تقویم: مساحت آن 31،050 متر مربع است. 1974 زمین های شهری برای اجرای برنامه مناطق سبز به شهرداری واگذار شد.

عضو شورای بزرگان کرج گفت:

وی اظهار داشت که براساس نتیجه گیری کمیسیون ماده 12 نوع: وی گفت که این ملک به شکل پارک اعلام شده است.

ایزدیار اعلام کرد.

وی اعلام کرد که مردم این سرزمین ها را اشغال کردند ، گل فروشی ها ، فروشندگان مواد ایجاد کردند ، تصریح کرد. در باره: اما تا کنون هیچ اقدام جدی برای تصرف آن انجام نشده است.

یکی از اعضای شورای بزرگان کرج اعلام می کند که این اراضی قسمتی از: وی خاطرنشان کرد: اموال شهرداری متعلق به خزانه داری است.