عمومی

وجود ۲۰ هزار میلیارد صنایع راکد در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخ شامگاه سه شنبه در جلسه تفسیر قرآن با بیان اینکه خداوند از طریق اسلام به مردم نعمت عطا می کند، اظهار داشت: خداوند متعال از طریق اسلام به مردم نعمت می دهد. خداوند این نعمت بزرگ را از طریق بعثت پیامبر و کتاب او عطا می کند. از طبقات، رنگ ها، نژادها، گروه های مختلف به ما داد تا دور هسته اسلام جمع شویم و از خدا راز و نیاز بخواهیم. هیچ چیز نمی تواند چنین ملتی را متحد کند، سعی کنید با همه ائمه اطهار ارتباط برقرار کنید. به لایه های مختلف جامعه سرایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه اجتماعات نماز، دعا، وحدت، تهذیب و طهارت روح از برکات بزرگی است، گفت: نویسنده: و هرکسی که بتواند در این مسیر تلاش کند سزاوار آن است، زیرا چیزی جز محبت و تعلق به مذهب شیعه نمی تواند این مردم را متحد کند، بنابراین آنچه در این زمینه می توانیم تلاش کنیم ارزشش را دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آیات سوره سخن گفت:آ) می گوید. چیزهایی باعث شد که خداوند این حکمت را به «شناگر» بدهد، این حکمت نه به خاطر مالی، جسمی و روابط با افراد مختلف، بلکه به خاطر دوری از گناه و شک و تردید بود. آ: به علم آ: رفت تا بر هوای نفس غلبه کند تا با نیروی فکر و اندیشه و طبقات روح را التیام بخشد. آ: او کاری کرد آ: به سود دین و دنیا رفت، ساکت و خاموش بود، به سنت مستکبرین در جماعت تکیه نکرد، وقتی بین دو نفر درگیری دید، با آنها آشتی کرد، نشست. در کنار وکلا و دانشمندان ایستاده بود …

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه گاهی والدین به دلیل علاقه به فرزندان خود سعی در راهنمایی آنها دارند، گفت: آنچه در آنها نسبت به بچه ها وجود دارد باعث می شود بچه ها در مسیر اشتباه حرکت کنند.

او گفت. «این سوره تأکید می‌کند که اگر پدر و مادرت از تو خواستند که شرک شوی، از آنها پیروی نکن، اما این دلیل بر بدرفتاری با پدر و مادرت نباشد، بهترین وسیله پدر و مادر خوب، مهربانی در دنیاست. معامله، gr: برای مؤدب بودن، کودک، با این حال، استقلال ذهنی دارد، علاقه به والدین در جای خود محفوظ است، اما نباید راه تحقیر و توهم را طی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در آموزه های دینی شیعه بر آن تاکید شده است، گفت: اگر چیزی با کتاب و سنت و شعور و منطق منطبق باشد، باید پذیرفته شود و اگر مخالف باشد». برای آنها نباید پذیرفت.

حجت الاسلام شاهرخی بر پایبندی خود به مسائل اعتقادی، احکام و اخلاق تاکید کرد. آموزه های اسلامی سه دسته است: یا دینی یا عملی، یا احکام، یا اخلاقی.

وی با بیان اینکه «شنا» در این سوره بر جنبه اعتقادی، اخلاق احکام تأکید دارد، افزود: تأکیدات دیگر «لغمان»، خواندن نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر رعایت امر به معروف در جامعه و نهی از منکر گفت. این باید به جای خودش کار کند، چرا باید در لرستان یک صنعت راکد 20 هزار میلیاردی داشته باشیم؟ از آنجایی که موضوع از مسیر خود منحرف شد، نخبگان، روشنفکران، سخنوران، اندیشمندان، نویسندگان و… باید می گفتند، بنویسید، بپرسید، مطالبه کنید، این نشان می دهد که ما به امر به معروف به نهی از منکر توجه داریم. ام: ما اکنون در تلاش هستیم تا مشکلات گذشته را حل کنیم.

حجت الاسلام شاهرخ گفت. الان هم که بیدار نباشیم، 10 سال دیگر می گویند اندیشمندان، روحانیت، اساتید دانشگاه، صنف و دیگران کجا بوده اند». آنجا:? انگار همین سوال را در مورد گذشته داریم.

وی تاکید کرد. «اگر امر به معروف، نهی از منکر در دل، زبان، عمل… جامعه جاری شود، ما نباید چنین بدهکاران بانکی داشته باشیم، این نشان می دهد که محدوده امر به معروف، کنترل عمومی است. «و ملت چقدر می تواند مفید، مؤثر و کارآمد باشد. اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه رواج پیدا کند، مسئولی را نمی یابیم که قبلاً مثل مردم عادی مسئولیت داشته باشد، اما. الان او هزاران میلیارد دلار دارد، ما هیچ قدمی برای امر به معروف از زبان و عمل، نهی از منکر برنداشته ایم. ام:.