عمومی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجید دریکوند با اشاره به دیدار با معاونان فنی مدیرکل جدید لرستان، اظهار داشت: مدیرکل جدید استانداری لرستان با حضور معاونان فنی در این نشست برگزار شد. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

وی با بیان اینکه ظرفیت ها و فرصت های موجود دو طرف بررسی شد، گفت: وی ادامه داد: برای امضای یادداشت تفاهم بین دو اداره به توافق رسیدیم و در صورت امکان سند فعالیت های آموزشی مشترک تدوین شود که طی آن کار ادامه خواهد داشت. انجام شود، انجام خواهد شد »دادن، نوشتن و تبدیل به سند اقدام مشترک.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت. «آموزش تخصصی کارکنان در اولویت است، اما اولویت با نیازهای شهرداری است، به عنوان مثال، دوره های تخصصی برای «GES» یا مسئولانی که در دوره های ویژه شرکت می کنند – دوره هایی مانند: کمک به رسیدن به حداقل سطح و در نهایت منجر به حل مشکلات مردم.

دریکوند افزود. از سوی دیگر مقرر شد بسته آموزشی برای شهروندان در نظر گرفته شود – بسته آموزشی برای مردم در قالب آموزش رایگان توسط شهرداری تعریف می شود، با مشارکت فنی-حرفه ای شهرداری انجام می شود. . دولت انتخاب مناطق از طریق سرای محلات به عنوان اولویت و توسعه بسته های آموزشی مرتبط با نیازهای هر منطقه.

وی با اشاره به اینکه از نظر آموزش و پرورش مقرر شد جلسات مشترکی با کارشناسان فنی-حرفه ای در پژوهشگاه، در شورای راهبردی شورای شهر برگزار شود، ادامه داد: “ما می توانیم راه های جدیدی پیدا کنیم. در این جلسات آموزش های لازم را ارائه دهید». شهرداری‌ها را طوری طراحی کنید که تکنسین‌ها، تکنسین‌ها و متخصصان بتوانند برای افزایش صلاحیت و مهارت شهروندی شهروندان با یکدیگر همکاری کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت. وی ادامه داد: در مورد آموزش منجر به کارآفرینی صحبت شده است، اگر جامعه هدفی وجود داشته باشد، می توانیم در مورد تقویت زنان خانه دار، تقویت مشاغل خانگی، آموزش تجار، برنامه ریزی بحث کنیم. آشکار شد، ما قطعاً می‌توانیم به چیز دیگری دست پیدا کنیم.» برگزاری درس های مقدماتی بی هدف منجر به موفقیت نخواهد شد.