بین الملل

پاسخ مناسب به ترور سردار سلیمانی نابودی اسرائیل است/ توان بالای مقاومت در حمله موشکی به تل‌آویو و حیفا

دبیرکل جنبش وحدت اسلامی لبنان در گفتگو با آنا.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری “آنا” ، در آستانه اولین سالگرد شهادت “قاسم سلیمانی” “ابو مهدی المهندس” ، حشد الشعبی معاون رئیس جمهور در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد ، همراهان وی. این حادثه توسط یک پهپاد آمریکایی به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام شد.

به گفته حزب الله ، رئیس اطلاعات و فضای مجازی حزب الله لبنان ، شهید قاسم سلیمانی شخصیت متنوعی داشت که در شخصیتی مانند شهید عماد مغنیه که تسلط کامل بر “نقاط قوت و ضعف” منطقه داشت ، می توانست در لبنان پیدا شود. او زندگی را می شناخت.

شهید سلیمان قسمت اصلی اقدامات مختلفی بود که در آنها شرکت می کرد و تفکر استراتژیک خود را به فرصت هایی برای پیروزی تبدیل می کرد.

دبیرکل جنبش وحدت اسلامی لبنان شیخ “بلال شعبان” در مصاحبه با خبرنگار “محور مقاومت” در غرب آسیا گفت. “پاسخ دادن به كشته شدن همه شهدای مقاومت به طور كلی و به طور خاص قاسم سلیمان ، مسئولیت مشترک نیروهای محور است. من به انتقام اعتقاد دارم.” نباید ساده و یک طرفه باشد.


بیشتر بخوانید:

شهید سلیمان با احتمال پیروزی شرایط را به تفکر استراتژیک تبدیل کرد


او اضافه کرد. “سطح جنایات انجام شده توسط اسرائیل به حدی زیاد است که تنها پاسخ مناسب سرنگونی و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.” بنابراین ، دشمن صهیونیستی باید نگران این واقعیت باشد که هرچه اسکناس بزرگتر باشد ، مجازات آن شدیدتر ، دردناک تر و اجتناب ناپذیر است.

 بلال سعید شعبا

دبیرکل جنبش وحدت اسلامی لبنان اظهار داشت. آنها “سید عباس موسوی” ، “عبدالعزیز رنتیسی” ، “محسن فخری زاده” و سایر نمونه های نمونه مقاومت را فراموش نکردند. بنابراین ، پاسخ صریح این است که نباید از ناپدید شدن رژیم صهیونیستی کمتر باشد.

شیخ بلال شعابا درباره یکی از پاسخ های مقاومت ، که می تواند حمله به تل آویو و حیفا باشد ، گفت.

نیروی موشکی مقاومت نقطه عطفی است که نشان می دهد سرنگونی رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از دهه ها قتل ، تجاوز و قتل امکان پذیر است.

نیروی نظامی م aلفه ای برای خلق حماسه است ، اما همه مردم آزادی خواه باید با هم حماسه آفرینند.

رهبر اسلامی لبنان بر نگرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در منطقه تأکید کرد. “آنچه ترامپ و نتانیاهو را نگران می کند ، قدرت روزافزون نیروهای مقاومت از نظر کمی ، کیفی ، توانایی های انسانی است. موشک تجربه و گسترش پروژه مقاومت از نظر جغرافیایی است. امروز ، مقاومت دیگر یک گروه خالی از جوانان مومن در فلسطین یا لبنان نیست ، اما مقاومت به گزینه اصلی مردم تبدیل شده است.

شعبان گفت. “با وجود آغاز روند عادی سازی روابط در برخی کشورها ، این یک مسئله رسمی (دولتی) است و مردم: رسانه ها از آن پشتیبانی نمی کنند.” مردم ما عاشق خدمت به مسجد الاقصی ، قدس شریف و فلسطین هستند. آنها می خواهند در وعده حقیقت ، که پیروزی نهایی است ، سهیم باشند.

او اضافه کرد. “با چنین روحیه ای ، در میان مردم مسلمان ، هرکس به ملت خود خیانت کند ، آرمان های مردم را با قیمت پایین بفروشد ، روابط غیرقانونی با یک رژیم نامشروع و دروغ برقرار کند ، باید پاسخگو باشد و مجازات شود.”

انتهای پیام / 4033 /