بین الملل

محمود عباس: زمان پایان یافتن اسرائیل فرا رسیده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه شنبه میزبان هیئت آمریکایی به سرپرستی «باربارا لیف» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه بود.

به گزارش خبرگزاری وفا، آخرین تحولات، وضعیت خطرناک در سرزمین های فلسطین و همچنین تشدید تنش ها بین رژیم موقت صهیونیستی و مردم فلسطین در بیت المقدس و اماکن مقدس آن مورد بررسی قرار گرفت.

عباس گفت: هدف ما خلاص شدن از شر اسرائیل بر اساس قطعنامه های بین المللی است. بیت المقدس شرقی پایتخت ابدی فلسطین بوده و خواهد بود. ما برای اصول ملی خود معامله نخواهیم کرد.»

وی با بیان اینکه با توجه به عدم حمایت بین المللی از افق سیاسی مردم فلسطین، نمی توان شرایط کنونی را ساکت و تحمل کرد، گفت: ما روی پای خود خواهیم ایستاد، زمان فرار اسرائیل فرا رسیده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین گفت: رهبران فلسطینی در تلاش هستند تا اقداماتی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی انجام دهند. چرا که جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را مجبور به دست کشیدن از فعالیت های جنایتکارانه ـ اشغالگر نکرد.

وی با انتقاد از سکوت آمریکا در قبال پاکسازی نژادی توسط صهیونیست ها تاکید کرد که سازمان آزادیبخش فلسطین باید از لیست گروه های به اصطلاح تروریستی آمریکا حذف شود.

لیف تاکید کرد که دولت بایدن به راه حل دو کشوری متعهد است و ماموریت این هیئت آماده سازی جهت بایدن و یافتن راه هایی برای پایان دادن به تنش ها در منطقه است.

عباس در حالی این سخنان را مطرح می کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین در شرایط امنیتی با رژیم صهیونیستی به سر می برد و با وجود مقاومت مردم فلسطین، رام الله وجود چنین نظامی را رد نکرده است.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید