استان ها

نظام و انقلاب مال مردم است و کسی نباید با صندوق رای قهر کند/ گنبد آهنین آمریکایی در اسرائیل به ناکارآمدی رسید

به گفته سرگرمی برای همه. آیت الله محمد بیکر محمد لائینی ، نماینده رهبر معظم انقلاب در مازندران ، رهبر نماز جمعه ساری ، این هفته در نماز جمعه در مرکز ایالت ، که اولین مصلی روباز در سال جدید بود ، گفت. انقلاب متعلق به مردم است ، هیچ کس نباید از صندوق های رای عصبانی شود.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای حفظ نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کنند ، افزود: “ما باید به نحوی بر سیستم پشتیبانی دفاعی تأثیر بگذاریم ، با انتخاب درست و عاقلانه نحوه اداره و تصمیم گیری درباره سرنوشت خود.”

امام جمعه ساری ادامه داد. “مردم و ملت ما برای دستیابی به اهداف سیستم در هر شرایطی در هر شرایطی حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به پیروزی مردم غزه ، مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد.

آیت الله محمدی لائینی با اعلام اینکه فلسطینیان با شلیک بیش از 3000 موشک به مناطق اشغالی صهیونیست ها را شکست داده اند ، گفت: “گنبد آهنین آمریکا نیز در اسرائیل بی اثر شده است.”

رهبر نماز جمعه ساری گفت: حمله صهیونیستها به غزه ، شهادت بیش از 200 نفر از جمله مردان ، زنان و کودکان ، نشانه فشار فلسطین است. “ما باید همکاری ، اتحاد و پشتیبانی خود از فلسطینیان مظلوم را نشان دهیم.”

او افزود. “همانطور که همه مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی نشان داده اند ، بنابراین ما پس از نماز جمعه برائت خود را در برابر رژیم اسرائیل اعلام می کنیم.”

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به پرونده had adir ، از آن به عنوان بخشی مظلوم از تاریخ اسلامی یاد کرد و گفت: “ما باید یکبار دیگر عید با شکوه را به عنوان روز علی (ع) جشن بگیریم ، و آن را به عنوان یک نمونه از سیستم معرفی کنیم. بگذارید جمهوری اسلامی توسط ولی فقیه اداره شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران توانست به نظم مصرف برق و آب در شهر مازندران توجه کند. با توجه به کمبود آب و خشکسالی احتمالی ، مصرف بهینه آب ضروری است.

محمدی لائینی همچنین بر لزوم در نظر گرفتن مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف برق تأکید کرد.

امام جمعه ساری از خرداد 3 به عنوان روز فتح خرمشهر نام برد. زمینه های مدنی بیا بگیریمش

لازم به ذکر است که در پایان نماز جمعه ساری ، هواداران با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل از “ملت مظلوم فلسطین” مسلمان حمایت کردند.

photo_2021-05-21_14-44-03:

عکس_2021-05-21_14-43-38

عکس_2021-05-21_14-55-10