ورزشی

وحدت حوزه و دانشگاه مرجعیت علمی را کامل می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از بیرجند، سیدحسن هاشمی در نشست تخصصی هم اندیشی لیسه و دانشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد. جماعت و دانشگاه دو نهاد مقدس هدف والای توسعه و اعتلای کشور، سازندگی جامعه و تمدن هستند و مهمترین عامل تکمیل کننده مرجعیت علمی، وحدت حوزه و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود. «یکی از اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همواره مورد تأکید امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری بوده است، اقتدار علمی کشور است. پیوند روزافزون، شفقت و هم افزایی فزاینده دو نهاد مقدس جماران و دانشگاه، تأثیرات و برکات ارزشمندی را برای جامعه در عرصه های مختلف بر جای می گذارد و زمینه ای برای دگرگونی ارزش ها و نیازهای جامعه ایجاد می کند. ادامه مطلب)

حوزه و دانشگاه باید هماهنگ با یکدیگر حرکت کنند

هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در خصوص ابعاد و اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی را بیان کرد. حوزه و دانشگاه باید در یک افق هماهنگ و هماهنگ حرکت کنند. جلسات هم اندیشی اساتید حوزه علمیه بیرجند برای تحکیم اتحاد جماران و دانشگاه بسیار خوب و سازنده بود. ارتباط قوی..

علی ذوالم تاکید کرد اعلام گام دوم انقلاببحث تمدن نوین اسلامی است که نیاز به تفکر محوری دارد؛ این تفکر محوری به یک پرسش مهم هم نیاز دارد، مثل تفکر در مورد وحدت حوزه و دانشگاه. در بحث های علمی باید سعی کنیم به وحدت معرفتی برسیم.

هنرستان و دانشگاه مشتری جامعه هستند

معاون نماینده ولی فقیه در ارمنستان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی وی نیز اعلام کرد. حوزه و دانشگاه در واقع مؤسساتی با اندیشه های متفکر جامعه هستند و اتحاد آنها زمینه را برای افزایش نیروها برای پیشرفت و پیشرفت کشور ایجاد می کند.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده ادامه داد. سربلندی یکی از استوارترین ارکان وحدت حوزه و دانشگاه است. پیوند مستحکم حوزه و دانشگاه، انسجام اجتماعی جامعه را افزایش می دهد، از تهدیدها و چالش هایی که ممکن است در مسیر پیشرفت و حیثیت کشور ایجاد شود، جلوگیری می کند.

حجت الاسلام مرتضی مرادی، دبیر ائتلاف وحدت دانشگاه جماران خراسان جنوبی نیز از برگزاری تعدادی سمینار در نشست های وحدت دانشگاه آگا در خصوص برنامه های آتی دبیرخانه خبر داد.

انتهای پیام/4121/4062/