اجتماعی

عید فطر مبنای وحدت مسلمانان/ سود تفرقه به جیب استکبار می‌رود

سرگرمی برای همه/ گلستان رئیس کانون ادیان تبلیغات اسلامی استان گلستان، اساس وحدت مسلمانان را اینگونه دانست: اگر وحدت نباشد، دشمن از این خلاء سوء استفاده کرده و به مردم آسیب می رساند».

حجت الاسلام احمد کوثر با تبریک عید فطر به خبرنگار سرگرمی برای همه گفت: کلمه «مسلمانان عید فطر» در آیه دعای آن حضرت آمده است، از خداوند می خواهیم که این عید فطر را برای همه قرار دهد». مسلمانان پس عید فطر می تواند مبنای وحدت باشد. مسلمانان جهان باشید.

وی با بیان اینکه خداوند مسلمانان را به اتحاد و نهی از اختلاف در آیات قرآن دعوت کرده است، افزود: در واقع خداوند ما را به موحد بودن توصیه نکرده، بلکه وحدت را بر ما واجب کرده است».

رئیس مرکز تبلیغات ادیان و مذاهب استان گلستان وحدت اسلامی را دلیلی بر ناامیدی دشمنان دانست. جریانات تکفیری، وهابیت و داعش که نسل وهابیت است، به کشورهای کشور آسیب رسانده است. منطقه، و اگر وحدت اسلامی نباشد، آن آسیب ها بیشتر می شود، جمهوری اسلامی خواهد بود.

کوثری با بیان اینکه اگر وحدت نبود مردم عراق و سوریه نمی توانستند دشمن را عقب برانند، گفت: اگر وحدت نباشد دشمن از این خلاء برای آسیب رساندن به مردم استفاده می کند.

وی تاکید کرد که استکبار جهانی همیشه به دنبال تفرقه است، «تفرقه بین مسلمانان». تندروهای استکبار بیشترین سود را از انشعاب مسلمانان می برند: اگر کشورهای اسلامی ضعیف باشند، دیگر نمی توانند در برابر آنها مقاومت کنند.

رئیس مرکز تبلیغات دینی استان گلستان با اعلام اینکه وحدت حاکم بر کشور را مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: و ما شعور مقام معظم رهبری هستیم».

کوثری با بیان اینکه روز اول و آخر ماه مبارک رمضان با رویت ماه مشخص می شود، خاطرنشان کرد: در میان شیعیان به مسئله حاکم شرع توصیه شده است که موجب وحدت شیعه و سنی می شود.

وی اعلام کرد که مقام معظم رهبری به عنوان یک حاکم عادل برای رؤیت ماه تلاش زیادی می کنند. «ما رهبر عادل داریم، باید از نظر او تبعیت کنیم، خوشبختانه اکثر مردم استان گلستان شروع یا پایانی دارند. همزمان با اعلام ماه مبارک رمضان، حاکم اسلامی.

انتهای پیام: