استان ها

دشمنان در زمان انتخابات با ایجاد تفرقه می خواهند به انقلاب ضربه بزنند

سرگرمی برای همه / آذربایجان غربی رئیس ستاد انتخابات پیش از انتخابات در آذربایجان غربی از ثبت نام 954 نفر در انتخابات شورای شهر در این منطقه خبر داد. “62٪ از این تعداد در دولت ایالتی ، 10٪ از طریق برنامه های تلفن همراه ، 11٪ از طریق رایانه ها و 17٪ از طریق دفاتر است. “کنتورهای دولتی ثبت شده اند.

علی مصطفوی امروز ، یکشنبه ، 29 آوریل ، در جلسه فرمانداران ایالت ، ضمن تبریک سال نو نیمه شعبان ، از تلاش های والیان استان در برگزاری دوره های مختلف انتخابات در این ایالت قدردانی کرد. 954 نفر برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی در این ایالت ثبت نام کردند که 89.5٪ آنها مرد و 10.5٪ زن بودند.

او ادامه داد. 62٪ از این افراد در اداره منطقه ، 10٪ از طریق برنامه های تلفن همراه ، 11٪ از طریق رایانه و 17٪ در دفاتر پیشخوان دولت ثبت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات پیش از انتخابات در آذربایجان غربی افزود. “53٪ از کل ثبت نام شدگان دارای مدرک لیسانس، 5/32٪ دارای مدرک کارشناسی ارشد ، 3٪ دکترا ، 2٪ مدرک حوزوی ، 5٪ فوق لیسانس و 3٪ دیپلم هستند. و 1.5٪ برای مدرک لیسانس. “

مصطفوی با اشاره به حضور جوانان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این ایالت گفت: “42٪ از کسانی که برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند جوانان 30-40 ساله هستند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی معاون نخست وزیر آذربایجان غربی در سخنان خود خاطرنشان کرد که حداکثر مشارکت ، حاکمیت قانون ، اعتبار و بی طرفی چهار اصل ممکن در انتخابات است. مردم در انتخابات

مصطفوی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی عشایر عشایر روستاها به مدت 7 روز در روز دوشنبه 15 فروردین با شروع ساعت 8 صبح ، اظهار داشت: امیدواریم متولیان و افراد توانمند در روستاها در این انتخابات فعالانه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات در آذربایجان غربی با اشاره به زندگی مسالمت آمیز پیروان اقوام و مذاهب مختلف در آذربایجان غربی گفت: “دشمنان ایران اسلامی می خواهند با ایجاد اختلاف در بین اقوام انتخابات به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ، در حالی که مردم ایران اسلامی هوشیاری بیشتری دارند. “آنها همیشه توطئه های دشمنان را با حفظ وحدت و شفقت خنثی کرده اند.

انتهای پیام: