استان ها

شور و شعور حضور در انتخابات در البرز جاری و مشهود است

به گزارش سرگرمی برای همه البرز؛ “عزیزاله شهبازی” در چارچوب بازدید از بخشهای مختلف ستاد انتخابات ایالتی روز دوشنبه با قدردانی از حمایت مردم برای حمایت از عوامل نظام در حوزه های مختلف ، افزود:

او ادامه داد. “ستاد پیش از انتخابات ایالت البرز آماده تعامل سازنده ، هماهنگی های لازم ، برای انتخابات سالم ، ایمن و پرشور است.

به شهباز گفت. “اقدامات بهداشتی در برابر بیماریهای قلبی عروقی اعلام شده توسط وزارت امور داخلی به شدت رعایت خواهد شد ، به همین منظور پیش بینی های لازم به طور مشترک با دانشگاه علوم پزشکی البرز انجام شده است.”

او افزود. به منظور رعایت سرعت اجتماعی سریع برای سرعت بخشیدن به روند رای گیری ، تعداد شعبات و صندوق های رای در البرز به طور قانونی و عادی افزایش یافته است.

استاندار البرز افزود: رأی گیری در ساعت 7 صبح جمعه 19 ژوئن 1400 آغاز می شود. در ساعت 00 ، به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی در البرز ، رای گیری در مکان های آزاد انجام می شود.

وی با بیان اینکه رای گیری در 531 شعبه اخذ رای کرج کاملاً مکانیزه خواهد شد ، افزود: بر این اساس نتایج زودتر اعلام می شود. »

وی به شهباز افزود.

او گفت. “علاوه بر این ، آنها باید با انتخاب بهترین اعضای شورای شهر و روستا ، این پارلمان محلی را به قدرت منصوب كنند.

استاندار البرز افزود: “افزایش قابل توجه تعداد نامزدهای عضویت در شورای شهر و روستاهای البرز نشانه استقبال پرشور مردم است.”

او گفت. “مردم ایران اسلامی همیشه نشان داده اند که نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و با تمام توان از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع می کنند.”

48: